Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bornslippy

Let Op Met Spacecake

Recommended Posts

growerz en andere fanatiekelingen,

 

Na mijn eerste kweekje met de jack's had ik van 5 planten zo'n 25 gram droog knipafval met de hars rijkste bladeren. Na de examens had ik gepland om eens een cake te maken.

 

Zo gezegd zo gedaan, vlug receptje opgezocht op internet. Eenmaal gevonden begon ik het recept te volgen. 25 gram droog afval en 125 gram boter, ik deed net wat er beschreven stond op het receptje, dus wat water aan de kook boter erbij oogstresten erin... Na een kwartiertje aan de kook was dit voldoende, nadien alles laten stollen en boter is klaar. Cake gemaakt volgens de verhouding van de hoeveelheid boter en cake was klaar. Volgende dag gingen ik en mijn vriendin die opeten.

 

We aten elke een kwartje van het klein cakeje en na een 5 tal minuten moest ik al beginnen lachen niet veel maar ik was niet 100% meer nuchter. Na een kwartiertje was het net alsof ik een stickietje had gerookt, we besloten toen maar om nog vlug naar de videotheek te gaan en nog een filmpje te gaan huren om eens goed te lachen, maar....

 

Onderweg kreeg ik last van een droge mond en was het precies of ik een dikke joint had gerookt ( dus 30 min later) eens aangekomen in de videotheek begon het pas echt ( 40 min later ), mijn vriendin wilde een film grijpen maar ze miste die, we besloten dan maar om zonder film naar huis te keren want we begonnen behoorlijk van de kaart te geraken, echt massaal scheef dus.

 

Onderweg naar huis begon ik gewoonweg te flippen, ik dacht bij mezelf als dat maar goed afloopt, nog nooit waren we zo graag thuisgekomen als toen. Toen we thuiskwamen, ongeveer een uurtje later begonnen we serieus te flippen, alles werd wazig bijna niet meer kunnen wandelen...We besloten dan maar om naar boven te gaan en op ons bed te liggen en te wachten tot het over was, we dachten dat het ergste gepaseerd was. Na een kwartiertje onder de lakens moesten we vechten om ons bewustzijn niet te verliezen, ik dacht bij mezelf ik moet alles overgeven zodat alles eruit is, probeerde nog naar de badkamer te kruipen maar tevergeefs....idem vriendin.

 

Na enkele keren te hebben overgegeven stabiliseerde te toestand zich, de tijd weet ik niet meer maar we zijn wakkergekomen de dag nadien rond 13h in de middag. Om 15h in de middag de cake gegeten en rond 18-17-19h in slaap gevallen.

 

Dus een zéér slechte ervaring, echt kut. Vindt het zeer spijtig dat dit zo moest aflopen, had zo graag eens een serieuse lachkik gekregen...maarja het is dus anders afgelopen zoals gepland.

 

De dag nadien was ik een emotioneel wrak, mijn kop was leeg, nog nooit zo leeg geweest, maar de maandag was alles weer in orde.

 

TIP: Mensen let op met dosering van knipafval, neem altijd een heel klein stukje om te proeven, zodat je zeker geen overdosering neemt.

 

mvg

 

BS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al verscheidene keren aan mispakt :verrygood

Dan sta je gewoon de dag erna op en ben je nog zo high als ne heks op een bezem .

 

 

Gewoon in bedje kruipen en grollen .

 

en je weet toch dat het altijd goed komt .

 

Mvg

 

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzal wel, ik met nieuwjaar. snachts gegeten goe weg, bibberen en al.smorgens in slaap gevallen, de zaterdag miss 3 uur wakker geweest en weer vertrokken tot de zondag!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Heb ik ook wel eens meegemaakt... bij tijd tot tijd verlang ik naar zo'n trip, niet tegen verzetten maar erin meegaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat heb ik ook al een paar keer gehad :verrygood maar na een paar keer gaat het steeds beter en je beleeft er zelfs plezier aan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een overdosis? Hoe doen jullie dat? :verrygood Ik heb weken lang dagelijks SpaceCake gebruikt en het effect werd behoorlijk minder. Daarom had ik op een vrijdag in plaats van 1 spacecake (1 spacecake kost 2,50) 3 spacecake gegeten maar merkte er opzich niet veel meer van dan wanneer ik 1 spacecake at! Van een redelijke hoeveelheid spacake kan je inderdaad behoorlijk van de kaart raken en je gedachten kunnen behoorlijk extreem anders zijn maar ik denk dat het er maar aan ligt hoe je daar mee om gaat wil je een 'nare' trip krijgen.

 

Zou het niet kunnen komen doordat je niet had verwacht dat de spacecake zo sterk zou zijn? En komt het misschien maar weinig voor dat je spacecake gerbruikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind spacecake maar niets , simpelweg omdat ik er nooit iets van voel Mss paf ik te veel en kan ik het erdoor beter verdragen,? :verrygood

of moet ik er eens een klassewietje in gooien en geen bladafval?

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had afgelopen weekend ook een slechte ervaring met spacecake... Ik had om 21.30h een stuk gegeten en om 22.45h begon ik het aardig te voelen: eerst 1 minuut lachen enzo, maar dat is ook de laatste keer dat ik gelachen heb die avond. Ik ging in de woonkamer in een comfortabele stoel zitten en dacht dat ik dood ging de hele tijd. Ik voelde hartkloppingen tot in mijn keel en werd heel erg misselijk. Op televisie was een programma bezig en ik zat in die 'wereld'. Daarna begonnen er mensen hier tegen mij te praten en dat was ook weer in een andere 'wereld' precies. Er werd een vraag gesteld, ik wilde antwoorden en dan ging ik weer naar een andere wereld... Daarenboven kreeg ik regelmatig het gevoel dat alles wegtrok: ik voelde vanaf mijn voeten een gevoel vertrekken en rond mijn schouders werd het heel warm en precies of er iets uit mij wegtrok. De mensen rondom mij hebben me zoveel fanta en suikerwater laten drinken dat ik uiteindelijk moest overgeven. Daarna werd het effe beter maar niet voor lang. Dat vind ik meteen het raarste met cake: je weet niet wanneer je echt terug in de normale wereld bent. Rond 1.30h gaan slapen en wat was zo goed als over... Heeft iemand ook dat gevoel ooit gehad van in verschillende werelden te zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AVON

bwuh gewoon bad trip van een joint is ong. hetzelfde ook kut dus... 1 keer gehad gelukkig tot nu toe nog niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje laat met me reactie maar kwouw het ff kwijt..

 

Heb in mijn jeugdige jaren veel geblowd maar rook nu al 8 jaar niet meer en sinds vorige jaar december ben ik weer eens iets gaan proberen met wietthee... ik was na 30 á 40 minuten zoo uit m'n plaat ik dacht van What the FuCk..

 

Kreeg ook last van zware hartkloppingen, kreeg een droge bek en ging heel langzaam lopen (halvewege wist ik niet meer waar ik na toe ging ;) )

Ben toen gaan nadenken over wat ik allemaal voelde en wist het ineens dit shit had ik al in mijn jeugd meegemaakt, ik was aan het trippen :D :P en schoot in een moeilijke lach :verrygood vond het zwaar relaxed..

 

Ben sinds kort ook gaan expirementeren met space cakes, 2 gram Super Polm in een cake... middennacht was het weer zo ver :P :verrygood zwaar aan het trippen :verrygood vond het weer zwaar relax (ben trouwens op dit moment weer een space cake aan het bakken :D )

 

Als je zulke zware trippen nog nooit heb meegemaakt dan raak je soms erg verward en schrik je snel maar dat echt wel over... niet aan je rikketik denken of denken dat je de pijp uit gaat maar gewoon genieten van het goeden of slechte ervaring, dat deed ik dan zette gelijk wat trippende Drum & Bass op en :) ik was een Tripp'n Flying Duck :D

 

Ben nu ook zwaar uit m'n plaat van de wiet(thee)limonade... heb dan altijd de nijging om veel te lullen dus ik kap er nu maar ff mee :D

 

Mazzellzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nooit ergens last van gehad. Misschien ligt het eerder aan jullie zelf dan aan de wiet. Natuurlijk heeft de dosering en je ervaring met de stof invloed op je 'trip', maar het gaat er ook om hoe je tegen zoiets aan kijkt.

Als je bang bent voor wat er gaat komen, dan gaat het inderdaad mis. Als je bang bent om je mee te laten gaan met het onbekende, dan gaat het ook mis. Dat is met spacecake zo, maar ook met paddo's.

 

Gedachtes als "Ik hoop dat alles maar goed afloopt" of "Kom ik wel uit deze trip?" zijn nutteloze gedachtes. Probeer ze te vermijden en gebruik je verstand om dan te denken dat het onzin is. Pas als je de volgende dag nog in de trip zit, kan je pas gaan denken of je wel uit de trip komt :verrygood

 

Trouwens om na 5 en 15 minuten iets te vullen is puur geestelijk, want je maag verteert namelijk niet zo snel eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het helemaal eens met bovenstaande! Niet de wiet maar de gedachtes die je bij het effect hebt maken of het een leuke of nare ervaring wordt!

 

De tijd dat ik het gevoel had in een andere wereld te komen (na behoorlijke hoeveelheid spacecake) heb ik al tijden niet meer gehad ;)

 

Word wel knetter ofzo maar echt van de wereld geraak ik niet meer van wiet denk ik :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

wiet is een gevoelsversterker, als je bang bent wordt je banger..

benje relaxt en vrolijk wordt alles nog beter!

daarom alleen gebruiken alsje in een goede bui bent, en verder geen zorgen maken, dan beleef je een chille trip! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest boedha
Zo gezegd zo gedaan, vlug receptje opgezocht op internet. Eenmaal gevonden begon ik het recept te volgen. 25 gram droog afval en 125 gram boter,

met 25 gram knipafval maak je zeker 250 gram boter :D zal wel scheef cakje zijn geweest

heb net een topic gemaakt met mijn recept maar ik raad iedereen aan met kleine stukjes te beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gimpy
wiet is een gevoelsversterker, als je bang bent wordt je banger..

benje relaxt en vrolijk wordt alles nog beter!

daarom alleen gebruiken alsje in een goede bui bent, en verder geen zorgen maken, dan beleef je een chille trip!

 

hahahha idd heb er op gelet of dat zow was, hahaha ckers ...... tijdje trug gingen we zwemmen met een paar vrienden hadden vette lol... :) hadden we dus onze jointjus opgestoken :D in een blije bui, vertelde een vriend een paar moppen en we gingen egt helemaaal dood van het liggen eg nie normaal..........alleen de eerste keer was :pooh ik was nogal gespannen, hadden we er een paar opgestoken maar jah je raad het al :P

 

maarjah dat is natuurlijk allemaal amateur shit voor jullie :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest -g-g-

ja D-R-E de eerste keer ging je keihard kotse :D :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ...beetje laat misschien op er nu nog eens op terug te komen maar wilde toch ff m'n verhaal kwijt:

 

Ik had laatst met een kameraad besloten dat we spacecake gingen maken met behulp van bladafval.

Me kameraad haalde een behoorlijk grote tas uit de vriezer met bladafval erin.

 

Dus hij snel naar boven rennen en snel ff een receptje opgezocht waarnaar we een cake gingen bouwen.

Dus wij ons afvragen hoeveel we er in gingen doen, en uit eindelijk werd er zo'n beetje de hele tas aan afval de pan in gedumpd....de beschreven boter hoeveelheid er in en koken maar.

 

volgende dag was de cake klaar en wij tegen de avond de cake op eten.

Ik had 2,5 plakken cake gehad en wou naar huis gaan om nog ff wat te eten...

 

Zit ik net ff chill aan tafel met m'n vriendin soep te eten...maar ik kreeg het niet naar binnen ...ik begon een beetje moe-achtig te worden en wou desnoods gewoon tijdens eten in slaap vallen...maar ik vondt het beter om ff op bed te gaan liggen.

 

En toen begon de hell los te breken...Werd ineens beetje misselijk ....helemaal gedesorienteerd.

 

Had het gevoel dat muren op me af kwamen en lag helemaal te shaken in bed...heb ook nog gekotst etc etc.

 

Op den duur kwam me kameraad aan de deur met nog een aantal anderen ...die dus ook de cake hadden gehad...zelfde hoeveelheid.

 

dus 4 mensen helemaal van de kaart:

 

1 = met z'n domme kop naar huis gegaan in auto (schijtsbenauwd voor zichzelf)

2 = ook gaan kotsen... (in me wasbak nog wel :P )

3 = heeeeele tijd lijp geweest en uit eindelijk volgende dag er nog ziek van.

4 = (ikke dus) Kotsen, shakend op bed liggen en niet meer snappen wat er gebeurd en volgende dag er nog ziek van.

 

Lesson: Check fucking goed hoeveel shit je in je cake doet.

 

Ik heb dus nou een cake-fobie er aan overgehouden...wordt al misselijk als ik ze zie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

stom stom stom stom :rofl

 

in godsnaam hoeveel gram hebbe jullie erin gdaan??? :)

 

laatst ook nog een cake gmaakt met 5 man, in totaal 6 gram (zeer goede wiet),

verdeeld samen, nou relaxte trip hoor! :P

 

maargoed ik weet niet of t de eerste keer voor jullie was ofzo, maar alsje er zo veel in doet kan gwoon gevaarlijk zijn... :bier

 

maargoed je hebt je lesje gleerd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

hmm, ik heb zelf nognooit een slechte ervaring gehad met spacecake...

Ik hou meer van een goeie joint, maar nognooit kapot gegaan van cake. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sjeezer

Kun je eigenlijk ook cake maken met niet-gedroogd plantenspul? Ik heb een plantje staan maar die is eigenlijk zo klein dat ik niet eens het geduld heb om te wachten tot ie bloeit. Kan ik niet gewoon meteen die hele plant in de pan hakken met wat boter erbij en daar een lekkere sterke cake van maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...