Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Botanicus

1e keer guerilla 2019 Royal Dane

Recommended Posts

Hey luitjes,

Ik ben behoorlijk nieuw hier op het forum en met wietkweken in het algemeen, maar het trekt me enorm. Dit jaar heb ik voor het eerst 5 autoflowertjes in mijn tuin laten groeien met een opbrengst om maar beter niet over naar huis te schrijven. Maar toch een leuke grote weckpot vol en gezien mijn kleinverbruikeigenschap iets waar ik nog erg lang mee ga doen. Het hele avontuur van het groeien, bloeien, knippen, drogen, curen heeft me gegrepen en ik ben "aan". Helemaal toen ik alle guerillaverhalen hier las en het avontuur en de spanning begon te lonken... Gaaf dit jonges!

Anyways, tijdens mijn vistripjes ben ik tussendoor wat potentiële spots gaan verkennen en kwam daarbij al een aantal reeds in gebruik zijnde "tuintjes" tegen. Blijkbaar heb ik al aardig gevoel over het soort plekjes ik moet zijn.

Ik heb 2 spots gevonden waar ik helemaal verliefd op ben en hier ga ik dan ook op mijn gemakje de boel een beetje voorbereiden. Ik heb nog genoeg tijd voordat de planten erin gaan. Hulp van jullie zijde is altijd welkom, ik moet bijvoorbeeld nog kijken naar de bodem en of die wel geschikt is, wat er nog mee moet gebeuren, of dat ik er misschien wel potten neer ga zetten (niet mijn voorkeur).

De zaden zijn al besteld (Royal Dane van HFH) en die gaan tot het voorjaar de koelkast in. Nu dus de rest van het boodschappenlijstje maken...

Wish me luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

good luck! maar pas op wat jij kan vinden kan een ander ook vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, HUFFnPUFF said:

good luck! maar pas op wat jij kan vinden kan een ander ook vinden

Thnx Huff! Zeker oppassen, maar ja het houdt de spanning er ook wel een beetje in zo.  Tevens moet ik me afvragen waarom de plekjes die ik heb uitgezocht niet al in gebruik zijn. Ik ga de opties allemaal een beetje af, maar blijf uitkomen op de gruwelijke onbegaanbaarheid van de spots. De spots die in gebruik zijn, zijn enorm goed qua discreetheid én relatief confortabel qua toegankelijkheid. Hoe kan dat nou? Nou ja, ik kan natuurlijk niet teveel gaan vertellen op een forum. Maar waar ik nu als 2e rangs strijdertje op uitkom, zijn spots waar een normaal mens niet doorheen komt. Het is van alle kanten een echte dichte jungle en je voelt je flink door de mangel gehaald als je er doorheen bent geweest. Ik heb goede hoop dat het gaat lukken, maar ja het is een risico.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

anno 2018 heeft een drone daar geen last van ;) het kan soms dus lonen een SUPER plek dus links te laten liggen omdat die plek jatvolk aantrekt en zij die andere plek niet eens bekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm drones ja... Ik zal nog eens goed inspecteren of mijn stekkies daar misschien gevoelig voor zijn. Ik snap je boodschap, staar je niet meteen blind op een plek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog wat zitten overpeinzen en ga proberen iets meer te spreiden. Ik heb nog een aantal andere spots op het oog die ik de komende weken eens ga bezoeken en bekijken. Deze zijn helaas wel iets verder weg, maar een stukje rijden is doorgaans te verwaarlozen met het trotseren van de jungles dusss. Met een beetje geluk worden het een stuk of 5 spots. Ik ben benieuwd wat ik ga aantreffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

De beste guerilla run ooit was bij mij ontdekt met een drone,dan voel je jezelf lullig geloof me.
Er stond alleen zoveel dat ze nooit alles in 1 keer konden meenemen,dus er stond gelukkig nog een kilo drooggewicht aan redelijke toppen.
Strength in numbers dus.
 

Je kan beter hier&daar solitaire planten zetten die dan dus iets wegvallen in de omringende vegetatie,en dan moeilijker te spotten zijn vanuit de lucht.
Dan hele velden bij elkaar te zetten in groepjes(dat was mijn probleem namelijk)

 

Guerilla is hard werken,zonder zeker te zijn of dat wel loont.
Echt 1 keer niet opletten en het is gedaan,dat is er zo jammer aan.

Ik hoop dat je spots goed zijn,en je snel de grond kunt opwaarderen.
Ook wens ik je hele dikke bomen toe in 2019.;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...