Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Buyuk

Wanneer Afspoelen Voor Oogsten - Foto

Recommended Posts

Aan je bladeren te zien zou je kunnen beginnen met spoelen maar als ik naar de nog veel witte bloeiharen kijk mogen ze nog wel even. Mijn ingeving is nog een weekje voeden en dan gaan spoelen........... Maar ik ben benieuwd wat de pro's hierover zeggen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen, maar ik bedankt je voor de info in ieder geval.

Hoe hoog moet de EC zijn in de laatste week bloei als je zo kijkt naar mijn planten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste overvoeding dan ?

 

super skunk kan best wat voeding hebben als t goed is.

 

zoals ik zei mininaal 8 weken afbloeien.

 

ik liet mijn nlx ook iets te lang staan waardoor er best veel rot in zat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

direct overstappen op kraanwater

 

de plant krijgt nog steeds genoeg voeding de komende weken.

aarde spoel je niet zomaar uit.

 

de planten van de foto moeten nog zeker minimaal 2.5 week. door het weglaten van de voeding zul je zien dat ze ineens gaan afbloeien en opzwellen. zolang je ze volstouwt blijven de haren wit.

 

hoge ec in de laatste weken vergroot ook je kans op rot. ik heb een keer 3 ons moeten weggooien omdat ik dit niet wist.

 

het beste is om ze veel te laten drinken in de laatste weken, dat zie je terug op de weegschaal. overvoede planten drinken amper.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rodja bedankt voor de info, ik geef al aantal dagen kraanwater met PH 6.5. Sommige planten hebben hele mooie bruine toppen en sommige nog helemaal melk wit. gekeken naar de trichomen moeten ze idd nog een week of 2.

 

@Elcapitano 8 weken laten staan had ik al begrepen, maar de vraag was wanneer spoelen. sommige zeggen 1 week van te voren en de ander 2 weken. maar het is meestal beter als je naar de plant zelf kijkt (voor de gevorderde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...