Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fockit

Fockit's Low Budget Buitenseizoen 2017

Recommended Posts

Na jaren van blowen en een paar no budget - (gaten geboord in 10L emmers, gewone grond uit de tuin erin, kloontjes erin en gaan) - buitenkweekjes met op zich redelijke resultaten, in de loop van maart besloten het dit jaar voor het eerst wat serieuzer aan te pakken. Veel gezocht, veel gelezen en nog meer gezocht. Wat ? Hoe ? Waar ?

 

Enfin, de ingredienten:

- PH meter Adwa AD12 en EC meter Adwa AD31 voor €85 incl. verzendkosten thuisgestuurd gekregen.

- Tuinserre 186x122x190 (lxbxh) bij Van Cranenbroek voor €35

- 37 liter potten van de action. 10 stuks voor €60, gelukkig hadden ze nog precies 10 zwarte ;)

- 2x 100L perliet (Knauf perligran premium, 2x gezeefd, stofvrij, speciaal voor teelt zonder aarde), €10 per 100L bij de Aveve

- 10 zaadjes Amnesia Haze Automatic (Royal Queen Seeds) gefeminiseerd

- 10 zaadjes Power Flower (Royal Queen Seeds) feminized

- 4 zaadjes White Berry (Zamnesia Seeds) feminized

- Voeding Aptus All-in-One-Liquid (N-P-K-MG 6-12-6-2), €12

- 200L cocosvezel (hergebruik, voeding is eruit)

 

Het plan:

Vroeg beginnen, zodat ik naast 5 power flowers 2x 5 Amnesia Haze Auto in de wellicht ietwat (ahum) oversized potten (50/50 cocos/perliet) kan groot brengen. Daarnaast ook nog 2 white berries die mogelijk als guerilla's zullen eindigen.

 

De uitvoering...

Edited by Fockit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gereserveerd eindafrekening/conclusie

Edited by Fockit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg veel goede reviews voor de amnesia haze auto hebben me overgehaald, alhoewel ik niet echt een haze fan ben. Power flower is een sativa die relatief vrij vroeg klaar is met ook nog eens een leuke naam ;)

 

Verder waren de specifieke soorten niet zo van belang. Ik wil dit seizoen vooral achterhalen of ik in 2018 auto's of regulier ga.... of weer allebei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal goed, ben benieuwd.

 

- 37 liter potten van de action. 10 stuks voor €60, gelukkig hadden ze nog precies 10 zwarte ;)

 

Alleen 37 cm bedoelen ze volgens mij niet 37 Liter mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen 37 cm bedoelen ze volgens mij niet 37 Liter mee

 

Klopt helemaal dat cm's geen liters zijn, maar het toeval wil dat deze pot met de maat 37x37x39cm en de vorm die hij heeft effectief een bruikbare inhoud van 37 liter heeft. (33x33x33cm=36L)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen 37 cm bedoelen ze volgens mij niet 37 Liter mee

 

Klopt helemaal dat cm's geen liters zijn, maar het toeval wil dat deze pot met de maat 37x37x39cm en de vorm die hij heeft effectief een bruikbare inhoud van 37 liter heeft. (33x33x33cm=36L)

 

Ohhww daar had ik niet over nagedacht :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...