John Koe 3 Posted February 22, 2017 hallo, ik heb een gebruikte maxi controller aangesloten waarbij in de andere ruimte een High dim heeft plaatsgevonden. Nu, in de nieuwe ruimte is de 'H' op het standaard licht scherm niet weg te krijgen en zorgt de controller voor problemen(temperatuur is in orde). Zonder reden, slaat de controller alle verlichting uit (1000w dimluxen) en krijg ik ze soms ook niet meer aan. Het mooiste lijkt mij om de controller volledig te resetten en een nieuwe start te maken. Weet iemand hoe? Het lijkt heel erg op een bug naar mijn idee, ik heb namelijk nog een controller die uit precies dezelfde situatie komt die het wel goed doet. Thanks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xell 67 Posted February 22, 2017 http://dimlux.nl/wp-content/uploads/sites/3/2016/10/Maxi-Controller-EVO1-2-NL-Installatie-gebruikershandleiding.pdf.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
John Koe 3 Posted February 22, 2017 Ik vroeg niet om een link naar de handleiding waar het antwoord op mijn vraag niet in staat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wiekspiet 522 Posted February 23, 2017 Hier misschien wat aan? Is wel een ouder model http://www.wietforum.nl/topic/111659-probleem-maxi-controller/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
lostchild 1,672 Posted February 23, 2017 Enige wat je hoeft te doen is het alarm resetten in de controller die de H veroorzaakt heeft. Hoe, zie handleiding Dimlux, pagina 8/9 en 10 staat er wat over Quote Share this post Link to post Share on other sites
John Koe 3 Posted February 23, 2017 Bedankt voor de reactie's maar zoals ik zal zei is de High dim niet weg te krijgen bij 1 van de kastjes. en dan bedoel ik niet dat ik niet begrijp hoe ik de error event kan wissen, en uiteraard kijk je eerst in de handleiding of je iets over het hoofd hebt gezien(al had het erin gestaan is dat natuurlijk minder moeite dan een topic openen). Ik vroeg me echt af of je alle ingestelde waarde etc. kon resetten naar een punt waarop het voor de software een "nieuwe start "is. Een soort algehele reset dus. Het lijkt op een soort storing, kom er altijd uit met de maxi controller's gebruik ze al jaren. Ga de maxi omruilen, dat is de kortste klap denk ik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lostchild 1,672 Posted February 23, 2017 Kortste klap lijkt mij (ik had dat meteen al gedaan) Dimlux zelf contacten voor de reset mogelijkheid. Niet de error event reset in ieder geval. Dat is slechts de melding dat er een probleem was die je dan wist, het grote slot op de deur blijft gewoon aktief. Quote Share this post Link to post Share on other sites
John Koe 3 Posted February 23, 2017 Ja dat is ook zeker waar, ik ga dimlux nu een mail sturen. bedankt iig Quote Share this post Link to post Share on other sites