Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weetikveel55

Vraagje voor minderjarigen

Recommended Posts

ik ben zelf minderjarig en heb gezien dat op dit forum veel minderjarigen kweken.

hoe kweken jullie toch indoor weten jullie ouders dat jullie kweken?

ik wou zelf een kweek indoor is proberen maar het zou nooit lukken met mijn ouders.ik heb zelf al is een outdoor kweek gedaan en mijn ouders uitgelegd dat het gewoon hennep uit vogelzaad was.het was toen wel gelukt maar toen ik de plante oogsten vonde ze het wel verdacht dus hebbe ze alles weg gegooit.

als er een minderjarige van jullie indoor kweek en de ouders weten er niks van.zou die a.u.b wille vertelle hoe hij/zij het doet.ik zou wel al aan het matriaal kunne komen maar met mijn ouders zou het niet zo rap lukken. :)

 

TNHX :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezus man, ik ben niet minderjarige en mag dus eigenlijk ook niet reageren, maar wat wil je nou, dat we voor jou ff met een geniaal plan op de proppen komen hoe je ongemerkt kan kweken/ je ouders over kan halen/ hoe je aan een garagebox of andere kleine ruimte om te huren kan komen, of was je daar allemaal nog niet opgekomen en heb ik je met deze afzeikerige reactie eigenlijk een heel eind olp weggeholpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah kheb een jaartje gekweekt...

maar men ouders staan niet meer achter me

 

op nieuwjaar hebben ze zels al mijn wiet gestolen :| ... natuurlijk had homer nog een apparte zak ergens anders verstopt... maar toch

 

nu ga ik zaadjes onder tl of daglicht ontkiemen, op de zolder of op mijn kamer...

en wanneer de tijd rijp is, plant ik deze snel in het bos.

 

zo hoop ik dit jaar toch nog wat te kunnen kweken zonder men ouders er iets van weten. hoe ik binnekort dat allemaal dan ga knippen? dat zijn zorgen voor later man..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Zelf ben ik 16 en heb wel een paar planten staan. Mijn ouders staan volledig achter me!.. ik heb ze uitgelegd wat voor opbrengst het kan opbrengen!.. dat vonden ze wel aantrekkelijk!

 

Ik ga nu wel 4 keer op vakantie van de opbrengst!!

 

MAAR ZIJN JE OUDERS HET ER NIET MEE EENS.. DAN MOET JE HET ERBIJ NEERLEGGEN..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn broer kweekte vroeger al, daarom mag ik het dood. En mijn vader vind het alleen maar ontzettend grappig als ik weer dingen ga verkopen, vreemde kerel. Lacht zich altijd dood als ik vertel over wiet verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh heerlijk makkelijk heb ik het toch. Ik ben ook 16 maar ik heb mijn ouders alles over wiet uitgelegd enz. Mijn pa ook weleens gedaan, maar ze vindne het neit echt cool ofzo maar laten dogen het meer.

Naja ook roken we dames op mijn kamer das wel chill, wicked!

peace out :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...