Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Balmain

Planten Nu Binnen Zetten?

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik ben nieuw op dit forum en heb direct een vraag. Heb het topic over licht al even doorgekeken, alleen ik heb een vraag. Ik heb sinds eind augustus mijn plantjes ontkiemt en in pot gestopt. Ze groeien al aardig alleen het begint nu aardig koud te worden, en ze hebben s'nachts altijd binnen gestaan. En in de ochtend zette ik ze altijd direct buiten. Alleen nu komt mijn vraag.. is het nu niet te koud? En ik heb nog wel een klein hokje over. Alleen wat voor lamp moet ik dan ophangen? Heb al veel gezocht op internet maar het is mij niet helemaal duidelijk.

 

Alvast bedankt voor de tips!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke soort?

En heum je bent er wel zeer laat (lees: te laat) aan begonnen seizoen start 11mei.

Zou toch maar gaan kijken voor een kastje en al zijn toebehoren.

 

Soort lamp hangt er beetje van af van wat je zelf leuk vind of wil eraan uitgeven hps,tl,t-neon,led,...)

Op je lamp stel je dan weer je afzuiging af in combinatie met de grote van je hok enz...

 

Edit:

Ook eventjes voorstellen in het wie is wie gedeelte aub

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke soort?

En heum je bent er wel zeer laat (lees: te laat) aan begonnen seizoen start 11mei.

Zou toch maar gaan kijken voor een kastje en al zijn toebehoren.

 

Soort lamp hangt er beetje van af van wat je zelf leuk vind of wil eraan uitgeven hps,tl,t-neon,led,...)

Op je lamp stel je dan weer je afzuiging af in combinatie met de grote van je hok enz...

 

Edit:

Ook eventjes voorstellen in het wie is wie gedeelte aub

Amnesia Haze, autoflower. Het is eigenlijk een soort bezemkastje waar mijn 3 planten wel prima inpassen. Mijn budget is nou niet super groot, maar wil natuurlijk wel dat ze goed groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kom je erbij om eind augustus nog buiten te gaan beginnen....en dan nog met een klein/geen budget iets willen doen... ik zeg bezin eer gij begint draag je verlies en lees jezelf goed in voor volgend jaar.... voor dit jaar zal het niets worden voor je..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen op de vensterbank zou nog misschien lukken met autoflower en lage tot geen verwachtingen dan maar beetje kunstlicht zou wonderen doen.

 

Maar vraag me af hoe je er bij komt om eind augustus nog te beginnen. En zeker die amne-AF die duurt 12+weken als ik me niet vergis van zaadje tot droogrekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

spaarlamp erboven hangen in een kast :P op 12 uur licht enigste wat je nog kan doen.

 

of bij het raam. het word alleen niks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...