Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
De_Föhn

Voltage Regulator 1Kva Ism 2X Afzuiger.

Recommended Posts

gallery_45821_18791_287894.jpg

 

Heb zo'n voltage regulator kan ik hier straffeloos een stekkerblok opgooien en 2x een buisventilator op aansluiten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahoor, zolang je maar niet over t maximale vermogen heengaat dat je mag aansluiten.

(En tenzij je buisfans formaat 747-straalmotor zijn lijkt t me vrij stug dat je daar overheen gaat)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top. Toch ff zeker weten. Nee, zeker niet. Dit is allemaal extra luxe zelfs lol. Het kan altijd beter en mooier en stiller .... ... het zijn net boten, je blijft kloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies... t ken altijd nog ff mooier.

Ga mezelf eerdaags ook zon zelfde soort dingetje aanschaffen, eens kijken of ik daarmee mn boxen nog een klein beetje stiller krijg.

Winter komt er toch aan, dus t hoeft ook allemaal niet zo hard meer te koelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat er blij van worden. Sowieso. Nul Brom. Heb die voltage regulator nu op de invoer buisfan van de kast. Heb nog een buisje liggen, die wil ik er ook op aansluiten. Zuig ik van een etage lager koele lucht de ruimte in waar de kast staat. Tijd klok erop. Ideaal.

 

Heb deze trouwens aan de afzuiger van mijn kast hangen.

 

http://www.greensell.nl/a-28531421/trafo-gestuurde-fan-controllers/uniteck-plug-and-play-trafo-klimaatregelaar-1-5-a/#description

Jammer dat hij niet traploos dimt, maar voor 130 ekkies minder dan een traploze dimmer vond ik het wel gesneden. Werkt ook goed.

 

Zag ook een doefus op zo'n DIY site. Die had die knop van die regulator eraf gehaald. Een servo erop gezet die hij kon aansturen met een raspberry Pi. thermostaat erop. Kan je vanaf de bank op je iPad je afzuiger besturen lol. Met dit soort dingen ga ik zelf liever op zeker. Update draaien en je afzuiger werkt niet meer..... Nee bedankt lol.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...