Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Sinds een paar dagen beginnen twee plantjes vreemde bladeren te vertonen. Heb mij rot gezocht op verschillende zoek termen maar vind niks wat er op lijkt.

 

Het betreft planten (Early Skunk *fem* van Sensi Seeds) die 75% in kas staan en 25% buiten indien goed weer. Pot van 20liter met onderin 7cm hydro korrels en boven universele potgrond van intratuin met perliet. Gebruik zelf plagron terra grow box en zit in week 2 daarvan. Planten zijn ontkiemt begin juli en na een week verplaatst naar buiten kas. Min 15 graden max 31 graden (termometer).

 

Alvast bedankt voor de tips.

 

Fotos:

 

Alle planten

image.jpg

 

''Beste plant''

image.jpg

 

''Beste plant''

image.jpg

 

1e Plant met bladprobleem

image.jpg

 

1e Plant met bladprobleem

image.jpg

 

1e Plant met bladprobleem

image.jpg

 

Ik gebruik Plagron Terra Grow Box

plagron-top-grow-box-terra-concept_36057_228x228.jpg

Ik gebruik deze tabel de lightmix variant en ben ik week 2.

plagron-grow-box-terra-nutrients-grow-schedule_9524-2309.jpg

Edited by Ysm

Share this post


Link to post
Share on other sites

en boven universele potgrond van intratuin met perliet. Gebruik zelf plagron terra grow box en zit in week 2 daarvan.

Planten zijn ontkiemt begin juli en na een week verplaatst naar buiten kas. Min 15 graden max 31 graden (termometer).

 

Die potgrond bevat voeding voor weken.. een zaailing heeft helemaal niet zoveel voeding nodig en je hebt kuipen dus enorme hoeveelheid aan bemest medium.

Wat automatisch punt 2 onder de aandacht brengt: waarom zit je al in week 2 van een schema waarbij men uitgaat van een licht bemeste grond?

 

Die vlekken op onderste blad zijn vlekken van druppels voedingswater, vd rest is er niet veel aan de hand in ieder geval nog geen problemen te zien op wat bladbeschadiging dat door van alles kan komen na.

 

Zet zsm een bamboestok oid naast de planten om ze te ondersteunen, dunne stammetjes en ze worden al best lang :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerst bedankt voor jullie reactie.

 

Ik geef ze om de dag smorgens 2 plastic bekers van 200ml dus 400ml per pot. Hierin zit de voeding in gemengd. Ik haal nu de terra grow eruit. En dus alleen iets enzym en roots.

 

Is de hoeveelheid water voldoende voor deze maat pot/plant?

 

Betreft waarom ik week twee zit, een aanname die ik heb gedaan adhv leeftijd van de plant. Had zelf gedacht dat er niet zolang voeding in zou zitten.

 

Ik houd jullie op de hoogte, bedankt!

Edited by Ysm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...