Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Silvia

Voedingstekort Door Overbewatering?

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Mijn Turbo Skunk heeft een te lange tijd te nat gestaan wat naar mijn vermoeden de de oorzaak is voor de voedingstekort wat ik nu zie. Ze is algemeen te licht groen en neigt nu zelfs naar het gele toe te gaan (Bovenin de plant). Onder de toppen beginnen er roestplekjes te onstaan op het blad.

 

Ze staat op:

6l pot

Light grow mix van grow shop

Symbiosis van sannie (Zonder buffertablet)

Krijgt af en toe Bacto

8 weken oud

3 weken zichtbare bloei.

 

 

Ik probeer zonder de buffertablet de ronde op Sannie's starters kit door te komen, dat betekent dat ik enkel bacto en BAC bloei voeding heb.

 

Ze staat al even zonder water, maar wat is nu het beste om haar het weer naar haar zin te maken?

 

gallery_45307_18684_1287758.jpg

 

gallery_45307_18684_2132409.jpg

 

gallery_45307_18684_2740711.jpg

 

Links Herijunana (met buffertablet)

 

gallery_45307_18684_3423604.jpg

 

Ik hoor graag jullie mening!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag me af als het nu nog veel zin heeft gezien je met bio eerst je grond voed welke op zijn beurt weer de plant voed en dit proces wat tijd in beslag neemt maar je kan proberen om alsnog een buffertablet toe te voegen door deze te verkruimelen en als topdressing toe te voegen en dan afwachten als dat helpt.

Denk dat je het met het droog laten trekken van de grond het de plant alleen maar minder naar haar zin maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...