Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kamihaze

3X Sensi Silverhaze #9..1X Slh Huismerk

Recommended Posts

Laat 't je smaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, daar gaan we dan............ T*ring!! Laten we beginnen met het effect......... pffff, een lekker stevige high na een rondje bong maar nog in staat om lekker friet met een lekkerbekkie te bakken.... Had ik al vermeld dat ie ook hongerig maakt?? Toen een portie gevaped en ik moet zeggen T*ring! 3 ballonnen vol damp verder steeds hoger in de temp en ik was klaar! De rest van de avond voor de TV gehangen en GI Joe gekeken....... wat een fantastische film is dat!!! :likken: Een langdurig effect en ik heb dan ook nog heeeeeerlijk geslapen en vond vanochtend nog een gevulde bong die ik waarschijnlijk in mijn enthousiasme nog gevuld had. Maar ik heb genoten......

 

Dan de smaak, Tsja haze is nu eenmaal niet de lekkerste soort om te roken, vrij zwaar, grondachtig en geen spoor van bosbessen of een verfijnd honingaroma, nee het is hout en aarde maar als je de top openbreekt komt er toch een vleug citrus voorbij en die blijft ook lang aan je vingers hangen..... de smaak is ook wat bitter en in de bong scherper dan in de vaporizer.

 

Al met al Kami!! Een heerlijk wietje waar ik echt van heb genoten als recreatieve gebruiker dus ik vind je SLH rondje zeer geslaagd en nogmaals bedankt dat ik dit heb mogen testen !!

 

Greetz

CD

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag gedaan cave! Bedankt voor je mooie verslag en blij dat.je er van heb genoten.

 

Dit was deze.

 

Tnx voor alle.input

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...