Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jwz104

Autoflower Raar Groeiende Bladeren

Recommended Posts

Ik heb 3 automazar planten, maar de bladeren groeien bij alle drie erg raar.

Als medium gebruik ik plagron royaltymix.

 

Ik doe niet aan PH en EC meten omdat ik nog geen voeding geef, en bij de voeding die ik ga geven(alga bloom) hoeft je het niet af te meten. Voor mijn gevoel geef ik niet teveel en niet te weinig water.

 

Weet iemand wat er met mijn autoflowers aan de hand is?

 

Automazar bladprobleem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is niks 'aan de hand', sommige zaden zijn gewoon kut, of zien er in het begin gewoon slecht uit. In veel gevallen trekt dit vanzelf wel recht.

 

Baby's zien er ook lelijk uit, maar sommigen groeien uiteindelijk op tot fotomodellen :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie uitleg :likken:

Maar ik heb ook nog super skunk autoflowers, die zijn wat later ontkiemt. En daar begint 1 ook al een scheve bladgroei te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ze moeten wennen aan je grond royaltymix is goed gevult grondje naarmate ze groter worden wennen ze wel aan zie je gouw kromtrekken blad,komt wel goed eerlijk gezegd heb wel erger gezien vind ze mooi gaan

 

Xl

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had met mijn kweekje ongeveer hetzelfde.. Volle biogrond. De zuigelingen krijgen biefstuk en moedermelk met wijn.

Het gaat ze nu al veel beter af.

Ik hoop dat mister xl gelijk heeft.

(volgende kweek krijgt zaai-kuil met zaai aarde, daaronder mix van bio met zaai, en daaronder wat volle bio; hoop zo wat beter voor ze te zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...