Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Redman

Outdoortje 2016

Recommended Posts

Das een leuke wasmachine ;)

Vraag me al een tijdje af werkt dat het zelfde als die campingwasmachientjes of is dit handiger in gebruik?

 

Ben benieuwd naar je verslag :D

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey alkaline, het is natuurlijk gewoon een campingwasmachientje met een mooie bubbleator-sticker erop ;). Maakt het wel makkelijk om een mooi product te maken, kind kan de was doen :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal 1e en 2e zeef, 70 zak

 

gallery_46030_18810_1532091.jpg

 

gallery_46030_18810_200358.jpg

 

Totaal 1e en 2e zeef, 38 zak (hier is al wat van gesnoept :)

 

gallery_46030_18810_1424616.jpg

 

gallery_46030_18810_115774.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal van de derde zeef (70+38) heb ik niet gewogen, en is al bijna op :innocent:. Schat dat dit een kleine 1,5 gram was, wat het totaal op ongeveer tien gram brengt van 90 gram knip, ben erg tevreden. Het ligt nu in een wekpotje in het donker te curen, ga op korte termijn van een deel een blokje persen en er een fotootje van posten.

 

Nou blow ik al zo'n 34 jaar, maar ben verrast door de potentie van dit goedje, al een paar keer echt flink knetterbamboe geweest :rofl.

 

Greetz en tot laters!

 

Red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigen wietjes word je sowieso al wat meer stoned/high van als van een ander (is tenminste mijn ervaring) omdat je al zo lang vol spanning wacht en je dus erg nieuwsgierig bent naar de high/smaak let je er meer op en dus is (of lijkt) je eigen meestal lekkerder en beter :)

maar eeh leuk verslagje en mooie planjes congrats met de oogst en wens bon appetit met al dat lekkers ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigen wietjes word je sowieso al wat meer stoned/high van als van een ander (is tenminste mijn ervaring) omdat je al zo lang vol spanning wacht en je dus erg nieuwsgierig bent naar de high/smaak let je er meer op en dus is (of lijkt) je eigen meestal lekkerder en beter :)

maar eeh leuk verslagje en mooie planjes congrats met de oogst en wens bon appetit met al dat lekkers ;) is deels waar maar mijn eigen gekweekte wietjes zijn tot nu toe ook gewoon van veel betere en mooiere kwaliteit dan in de meeste shop te koop is en denk dat dat voor meer liefhebbers hier geld

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het persje even schoongemaakt en twee kleine rondjes geknipt van bakpapier, om te voorkomen dat ik het blokje er niet heel af krijg. Koude persing, draaien tot eerste weerstand en vervolgens om de tien minuten een halve draai, en dit een keer of zes. Er was niet veel druk voor nodig, de pollen plakken goed :-).

 

gallery_46030_18810_341771.jpg

 

gallery_46030_18810_122774.jpg

 

Lekker lichtbruin blokje van 0,8 gram, wordt een stoney sunday :smoke

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks alkaline, lukt prima moet ik zeggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie tablet redman en ook leuk persje .. mag ik vragen waar je die weghebt ? of ben je daar toevallig een keer tegenaangelopen?

 

rook smakelijk ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Belial, het persje heb ik een paar jaar geleden gekocht. Bij welke webwinkel weet ik eigenlijk niet meer, even googelen, is vast gemakkelijk te vinden ;).

 

Greetz red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die persjes, dedie verkopen ze ook op www.zamnesia.nl ... .

 

ziet er lekker blokje uit Redman ;)

 

smakeluk ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx don en red, dan zal ik daar zo even rondneuzen en kijken of ik er 1 kan vinden want lijkt mij ook wel wat om zulke tabletjes te maken van men bladafval (of beter gezegd, van de pollen/thc die er af komt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de pers weer gebruikt en deze aangedraaid tot eerste weerstand, daarna in de oven op zeventig graden. Dan drie keer om de tien minuten een hele draai en op balkon af laten koelen, blokje is nu wat donkerder van kleur en plakt flink.

 

Greetz red

 

gallery_46030_19237_7021.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen groen-liefhebbers, wat mij betreft is het tijd om een eind breien aan dit verslag. Het maken van een aho ga ik pas doen na de komende buitenkweek en heb ook gemerkt dat ik niet echt een rook-verslag type ben, maar heb wel goede voornemens wat betreft de volgende oogst. En anders komt er een vacature "proever" beschikbaar ;).

 

Keuze zaden buitenkweek 2017:

 

Passion one (Dutch Passion)

Biddy Early (Serious Seeds)

Early Skunk (Sensi Seeds)

Red Poison (Sweet Seeds)

Auto Jack (Paradise Seeds)

 

Kijk uit naar het komende buiten-speel seizoen :-]! Wil een ieder danken voor de interesse, reacties en tips!

 

Greetz Redman

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...