Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Nu maak je het wel heel spannend! Knallen!!!!! dat wil ik!

 

Ik heb vandaag nog even wat fototjes gemaakt.

Lekker overpotten

wortels

Had nog wel even kunnen wachten... maar de wortels kwamen al uit de onderkant van de pot!

Wel mooi!

 

35

36

Mooie nieuwe schoentjes.. lekker ruim! dat wordt straks leuk overpotten zo groot 10/12 liter :blink: heb ze gelijk wat water gegeven, daarom zijn ze zo nat, hoef ik een tijdje geen water te geven ^_^

 

 

37

38

De auto`s doen het rustig aan, net zoals Kelsorules`s auto`s.(hier op het forum)

 

Ey teveel vragen stellen bestaan niet toch? Ik begrijp niet wanneer ik nou moet beginnen met tellen van internodes? vanaf de ronde blaadjes?

Kan iemand het even voor doen en mij vertellen hoeveel ik er nu heb? als het te zien is in de fotos :rolleyes:

Ik wil namelijk gewoon toppen.. ik sta te popelen! maar wil natuurlijk niet te vroeg zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zit op 4 internodes buddy gewoon beginnen te tellen bij de eerste vertaking

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, gister te lui voor wat huiswerk, het was te mooi weer :icecream:

Maar toch nog wat geleerd, ik had de vermoedens al van dat tellen bij de eerste vertaking. zeker zijn is toch iets fijner!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man!

ik volg je.

check mijn verslagje ook eens!(nie dat daar al zoveel aan te zien is) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet dwr goed uit en over dat toppen ben ik opk wel benieuwd haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CannaVis Dankje! ik volg jou ook al hoor! :wOOt

Ik volg alle outdoor Kweekverslagen, ik vergeet gewoon op volg te klikken.

 

@Snooplion Ja ik ook, heb wat research gedaan en kreeg te horen dat je gewoon 2 "main" toppen krijgt die ietsje kleiner zijn... Ik was gelijk verkocht!

Nu nog kijken of het echt zo mooi is, maar daar geloof ik wel in.

 

Toch nog een vraagje aan iedereen die wil antwoorden, mijn zwarte pot werd vreselijk warm vandaag.

Wat doen jullie om de temperatuur oke te houden? of maakt het niet veel uit?

Ik begrijp dat de wortels van warm houden, maar heet is niet goed.

Nu heb ik aluminium folie en wat tape gebruikt om de zon weg te "kaatsen" maarja netjes is het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CannaVis Dankje! ik volg jou ook al hoor! :wOOt

Ik volg alle outdoor Kweekverslagen, ik vergeet gewoon op volg te klikken.

 

@Snooplion Ja ik ook, heb wat research gedaan en kreeg te horen dat je gewoon 2 "main" toppen krijgt die ietsje kleiner zijn... Ik was gelijk verkocht!

Nu nog kijken of het echt zo mooi is, maar daar geloof ik wel in.

 

Toch nog een vraagje aan iedereen die wil antwoorden, mijn zwarte pot werd vreselijk warm vandaag.

Wat doen jullie om de temperatuur oke te houden? of maakt het niet veel uit?

Ik begrijp dat de wortels van warm houden, maar heet is niet goed.

Nu heb ik aluminium folie en wat tape gebruikt om de zon weg te "kaatsen" maarja netjes is het niet.

uhmmmm ik heb ze gwn voll in de zon staan en ik heb er nog nooit wat aan gedaan dit is zo vraag van jou waar ik ook wat aan heb whahah maar ik denk dat je je hier geen zorgen om hoef te maken ik heb echt f..king veel gelezen maar hier nog nooit wat over dus IK denk dat het niet uitmaak ZOWEL ben ik blij als iemand andword whahah :vape: l

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak niet heel veel uit,wat wel fijn is dat ze zwarte potten de grond opwarmen en dat je dan nog wat warmte mee neemt de avond uren in meen de grond temp moet iets tussen de 18 en 21 graden zijn meen ik uit me hoofd maar zoals ik al zijn nooit problemen gehad met zwarte potten

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke.. trek ik de aluminium folie eraf.

Het voelde heet aan dus ik dacht, ik doe het maar voor het geval dat..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze nu in de schaduw staan tot ze wat groter zijn. Verder geef ik ze gewoon koud water, compenseert weer wat met die warmte. Anders zou je kunnen proberen wat witte handboeken om de pot heen te doen. (Geen idee of dat werkt hoor. Misschien dat iemand me nu voor gek gaat verklaren)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een witte handdoek zou theoretisch gezien de warmte weerkaatsen, daarom hebben ze ook witte dingen op hun hoofd in de woestijn.

 

Maar waarom schaduw? Ik heb altijd geleerd dat ons plantje zoveel mogelijk in het licht moet staan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap em ook niet waarom in de schaduw gisteren nog discussie gehad ook in topic dat mensen de planten in de schaduw zetten als ze klein zijn,zo gaat toch ook niet in de natuur,dan komen mensen met antwoorden ja maar heb ze onder de lamp voor gegroeit en ze moeten eerst wennen aan zonlicht vind maar onzin mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te koud water geven is ook niet goed luzio krijgen ze ook stress van mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_40003_18802_128801.jpg

 

Hey big-buddy, als je het linkje BBCode naast de foto in je album 'copy paste' in je post heb je meteen een grote foto :-). Schuif een stoeltje aan en wens je veel kweek plezier!

 

Greetz RM

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mister xl de enige rede voor schaduw is vlak na een overpot actie of als ze heel droog zijn en je kan ff geen water geven.

Maarja, ik gooi ze altijd in de zon, bij mij moeten ze niet zeuren over stress... maakt ze hard, bikkels!

 

@Redman, Dankje! ik vind dat een stuk mooier.. had het nooit gevraagd aangezien ik gewoon te lui was. maar bedankt, ik ga het vanaf nu doen.

De vorige foto`s waren toch niet zo geweldig, mijn Iphone 4 :thumbsdown:. maarja hij kan op youtube.. dus dat is voldoende.

En ja kom er gezellig bij! raad en suggesties altijd welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietplant en schaduw we zijn zo bezig om zoveel mogelijk zon te krijgen en dan hebben we het eindelijk gaan we ze in de schaduw zetten dit is totaal niet serieus te nemen ik ben geen prof in het wiet kweeken maar je plant in schaduw zeten is nooit goed natuurlijk hooguit wat big bud zeg als je echt geen water kan geven of als je over gepot heb maar zodra je ziet dat ze wat gaan groeie gwn de zon in :vape: nog ff gaan schaduw tenten maken ... je zou wel kunnen verduisteren maar dat is weer heel wat anders voor later en niet nodig bij autofl ga gewoon door en laten we hopen op veeeeeeeel zon :j :dope: :dope: :dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te koud water geven is ook niet goed luzio krijgen ze ook stress van mvg xl

 

Alles met "te" ervoor is niet goed :P

Maar goed iedereen heeft zo zijn eigen manieren toch?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker, als jij denkt dat het werkt.. doe het, wij kijken wel naar je topic of je door de mand valt!

Nee maar even serieus, kweken kan op allemaal manieren.

En ieder heeft wel iets anders als jij straks gezonde planten heb, dan zal het best wel werken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker, als jij denkt dat het werkt.. doe het, wij kijken wel naar je topic of je door de mand valt!

Nee maar even serieus, kweken kan op allemaal manieren.

En ieder heeft wel iets anders als jij straks gezonde planten heb, dan zal het best wel werken.

 

Een topic zal ik niet aanmaken. Wel lijkt het me leuk om onze autoblackberry met elkaar te vergelijken mits je dat leuk vind natuurlijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk, die van mij staan nu lekker buiten... genieten van de zon(indirect)...

Maarja ookal wil je vergelijken moet je hier ooit een foto gaan plaatsen... anders zeg je natuurlijk gewoon dat hij 2 meter werd met 200gram aan de stengels! :likken:

 

Maar vergelijken is geweldig, ik ga er 1 LST`en, dus met draadjes zijwaards trekken(kijk maar ff in mister xl zijn topic) en de ander niet.. kijken waar het meest vanaf komt!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo!

Sorry, heb het de laatste tijd erg druk gehad.

Dus maar ff updaten.

 

Deze week heb ik foto`s kunnen maken!

39

40

41

42

43

 

 

Ze staan er prachtig bij... in de foto`s

De twee auto`s in de potten hebben nergens last van gehad, maar de twee in de grond hebben last gehad van slakken.... veel slakken

Ik heb meerdere dingen geprobeerd, bier en tijm...... maar ze bleven maar komen.

De sativa is nog oke maar de indica was half op gegeten... van boven af, alles ging hangen en alles was kapot(zelfs de nieuwe nodes)

Toen heb ik hem maar laag getopt aangezien er verder toch niks meer uit zo komen, zo hoop ik dat de lagere nodes zich beter gaan uitbreiden en dat ik zo door kan groeien.

 

Gisternacht ging ik even kijken bij mijn plantjes, en er zaten 20-30 slakken op mijn indica, dat was de reden waarom ik heb vandaag moest toppen.... helemaal leeg gegeten.

Vandaag heb ik slakken korrels op gehaald, en die heb ik nu rondom de planten en het moestuintje ernaast gegooid.

 

Erg jammer maarja hopen dat het goed komt.

 

Foto`s van de gesloopte plant heb ik niet, en het is er nu ook geen weer voor.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik weer!

Sorry het is al bijna een maand geweest!

 

Ik heb het erg druk maar ik heb vorige week wat foto`s kunnen maken.

 

Mijn Auto`s staan in bloei modus.. eentje lijkt wat meer sativa, langer en dunnere bladeren, ook loopt deze wat achter.

Ook heb ik last van rare "verbrande" bladeren... maakt niet te veel uit, maar zal ik ze knippen aangezien ze in de buds terechtkomen.

gallery_40003_18802_137820.jpggallery_40003_18802_9892.jpg

gallery_40003_18802_13666.jpg

gallery_40003_18802_57283.jpg

gallery_40003_18802_146255.jpg

gallery_40003_18802_152398.jpg

gallery_40003_18802_135993.jpg

gallery_40003_18802_164369.jpg

 

Ik heb ook een andere auto, maar die staat stil in tijd.. is ookal bezig met het groeien van haartjes?!

gallery_40003_18802_320845.jpg

gallery_40003_18802_25878.jpg

 

De normale planten gaan ook goed, maar ben bang dat het tentje te klein wordt!

gallery_40003_18802_361044.jpg

gallery_40003_18802_116992.jpg

gallery_40003_18802_306353.jpg

 

 

Sorry dat ik niet veel kan vertellen, ik heb het erg druk en heb geen tijd.. ik wou gewoon een kleine update uitbrengen.

Volgende week heb ik veel toetsen, de week daarop heb ik alle tijd!

 

Oh en dan krijgen jullie wat foto`s van de nieuwe autotjes die nu ontkiemen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ben ik weer,

NA EEN MAAND

 

De laatste tijd ben ik er nooit aan toe gekomen om te een paar foto`s up te loaden..

Ik heb er wel een aantal gemaakt, dus die post ik nu om het toch even op volgorde te houden.

 

Dit is update 7:

gallery_40003_18802_116992.jpg

gallery_40003_18802_4639485.jpg

gallery_40003_18802_1544285.jpg

gallery_40003_18802_878710.jpg

gallery_40003_18802_3126935.jpg

gallery_40003_18802_682116.jpg

gallery_40003_18802_3541975.jpg

gallery_40003_18802_5997121.jpg

gallery_40003_18802_699824.jpg

gallery_40003_18802_3144073.jpg

gallery_40003_18802_1645530.jpg

gallery_40003_18802_547782.jpg

 

Op deze foto`s kan je zien dat de Auto`s leker aan het groeien waren, lekkere toppen!

Ik begon toen met de tweede ronde Auto`s, en heb toen een smartpot(immitatie) gekocht!

In de plastic pot zit een AutoBlackberry Kush, in de smartpot zit een Blue AutoMazar.

En de derde heb ik in volle grond Ik ben vergeten of het een AutoExtreme is of een AutoUltimate... beide auto`s zijn in volle grond gedaan... een van de twee is die kleine uit de vorige update.

 

Dit is dan update8,

 

hier kan je zien dat de PurpleKush dames bijna klaar zijn, het blijft maar dikker worden en ze hebben nog wat voeding in de bladeren.

De andere Auto`s komen ook lekker naar buiten, maar de volle grond blijft maar in gevecht met de slakken!

 

gallery_40003_18802_518839.jpg

gallery_40003_18802_4893976.jpg

gallery_40003_18802_2982173.jpg

gallery_40003_18802_2053432.jpg

gallery_40003_18802_2513465.jpg

gallery_40003_18802_2636004.jpg

gallery_40003_18802_2676720.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update9,

 

De non-auto`s zijn steeds hoger gegroeid! ik heb het een beetje latengaan aangezien ik weinig tijd heb gehad om te tuinieren.

straks maar kijken waar ik (zo laag mogelijk) kan toppen, de scrog is niet goed bijgehouden.... toch vond ik het grappig om het de eerste paar weken wel te doen, volgend jaar ga ik dus meer tijd besteden aan het opletten en toppen, dat ik zoiets voorkom..

 

gallery_40003_18802_1996740.jpg

gallery_40003_18802_2707005.jpg

gallery_40003_18802_3813514.jpg

 

Hier kan je de Purple`s bekijken, dit was de laatste foto van de twee.

Ik heb ondertussen die kleine gele omgehakt, al bezig met het curen.. en de andere is vorige week pas geknipt nu aan het drogen.

 

gallery_40003_18802_2263124.jpg

gallery_40003_18802_4234815.jpg

gallery_40003_18802_3993841.jpg

gallery_40003_18802_1409032.jpg

 

Dit zijn de 3 nieuwe Auto`s, ze doen het lekker.

Alleen die op volle grond heeft last van slakken... maar blijft gewoon groeien.

 

gallery_40003_18802_3755135.jpg

gallery_40003_18802_4550059.jpg

gallery_40003_18802_3023333.jpg

gallery_40003_18802_5370231.jpg

 

 

Sorry dat ik het een beetje kwijtraakte, ik hoop dat ik het goed heb gemaakt door wel de foto`s up te loaden.

Ook was ik een beetje aan het tollen toen ik dit schreef, dus week creatief en ontcijfer de teksten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...