Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kachel

Autoflower Kalashnikova

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb bij Greenhouse in Amsterdam 3 zaden Autoflower kalashnikova gehaald.

Deze komt buiten te staan, allemaal een aparte pot van 50x50x43. Ze komen in gewone potgrond te staan, en als voeding gebruik ik Plagron Alga Grow & Bloom. In begin mei laat ik ze ontkiemen, en dan gaan ze de grond in.

Hebben jullie nog tips & trucs? Misschien eerder al laten ontkiemen oid?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou persoonlijk eerder beginnen te ontkiemen en vroeg de planten voorgegroeid buiten plaatsen. Eventueel richting einde nog een paar ontkiemen om dan weer buiten te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor groeien met een autofolders leg dat is uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ,

Ik zou nu al 1 zaadje binnenshuis laten ontkiemen en op de vensterbank met wat extra licht zodat je aan 18 uur per dag komt laten voor groeien . Na 2 of 3 weken dit herhalen met het 2de zaadje en daarna het 3de zaadje .

Je kan dan om de 2 of 3 weken een plant oogsten

Eventueel nog wat extra zaadjes kopen en er voor zorgen dat na de 3de oogst er nog een 4de enz. komt .

En dan in Mei alles buiten zetten . Het beste is na ijsheiligen .

 

Hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, Haipaaltje dat is en goede! Ik houd het nu zoizo even bij 4 plantjes (heb een steckie gekregen). Maar omstebeurt is wel handig ja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou wachten tot midden mei en ze dan alle 4 ineens in de grond ploffen. Juli en augustus zijn de beste maanden voor autoflowers...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm... Ik denk dat ik 2 weken wacht, dan het eerste zaadje ga ontkiemen, en hem dan tot die wat groter is buiten zet. En dan 3 weken na het ontkiemen van dat zaadje de volgende. En dan de laatste 3 weken na het ontkiemen van dat zaadje en die kan dan gelijk naar buiten.

 

Goed plan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...