Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietboy2018

Zolderkweek

Recommended Posts

ik kweek ook op zolder

 

het is best te doen maar je hebt mega afzuigers nodig zomers

ik heb 1500m2 afzuiging en 1000m2 inblaas en bij 800 watt was het nog 30 graden

 

een flinke overcapasiteit is dus geen luxe.

owja en in de winter is het bokkoud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overcapaciteit is nooit slecht idd..

Al zou ik eerder aanraden om een airco te voorzien en die als actieve inblaas te hebben..

Wij hebben een 2500m³ softbox in ons 3x600w hokje en hadden enkele weken geleden moeite om onder de 30 graden te komen met 50% cap..

Airco op de aanzuig buis en scheelde meteen 5 a 6 graden :-)

 

Je moet koude lucht binnenzuigen,als je +32 graden lucht van buiten aanzuigt gaat je temp ook niet omlaag hoor :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek ook juist onder het dak. Op zich geen probleem zolang alles goed geregeld is. Je hebt wat meer afzuiging nodig, maar zolang je twee ramen hebt die je voorziet van een MDF plaat met daarop een flens, heb je één bron voor de aanvoer van je lucht, en een ander raam voor de afvoer van je lucht. Ze hebben zo'n mooie folies met effecten in de bouwmarkt dat je raampjes mooi camoufleren.

 

Gebruik één tent in de dag en de andere tijdens de nacht, en kunt dan je temperatuur heel goed onder contrôle krijgen.

 

Greetz,

H.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man man lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen...

 

Ik zei nergens dat ik 's zomers of midden in de winter zou kweken, herfst of lente was het plan en hoogstwss wordt het in eind februari/begin maart

 

Ik zei ook dat ik geen andere kamer kan gebruiken, dus ook geen grotere tent,

&

@scirocco

Ik las dat het veiliger is om de afzuiger eerst ergens op aan te sluiten alvorens hem meteen in het stopcontact te steken? En hoe zit het als ik hem wil dimmen op bv 70% als ik een grotere neem?

 

Thnks

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...