Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
high time

Eerste Eigen Kweek: Scrog Triple Cheese Barney's

Recommended Posts

Goed bezig geweest

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er nog zaken zijn die jullie mij aanraden voor mijn volgende ronde (amnesia kush) hoor ik ze graag ;)

Aan het eind had je erg veel verbrandingsverschijnselen, waarschijnlijk door overvoeding. Als je het schema volgt geef je al snel te veel. In aarde hoopt dit overschot zich op waardoor de planten steeds slechter gaan drinken en de bladeren verdorren. More is less.... Ook vermoed ik dat je iets te weinig water hebt gegeven. Dit laat de EC in je medium nog verder stijgen waardoor de wateropname nog moeilijker wordt. Als ik jou was zou ik een Blumat tensiometer kopen.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Drrr:

 

temperatuur overdag was ongeveer 24 tot 26 graden, 's nachts 18 tot 20 dus denk dat ik nachttemperatuur volgende keer iets omhoog ga halen tot 21 - 22graden.

 

@ Jan de Ripper:

 

Een advies dat ik zeker zal volgen, deze keer heb ik ze telkens laten droogtrekken omdat ik wat schrik had te veel water te geven en en had gelezen beter te droog dan te nat, maar volgende ronde inderdaad misschien iets natter houden.

 

Ik heb gedurende de eerste weken altijd het voedingsschema gehalveerd door 1l met voeding langs boven te geven 1lafgezuurd water langs onder, maar omdat ik stikstoftekort kreeg ben ik overgestapt naar het geven wat groeivoeding bij de bloeivoeding en nadien wat het schema voorschrijft.Iets wat ik volgens jou niet had moeten doen ? :huh:

 

Ben denk ik eerder van plan een goede EC-meter aan te schaffen of beter gewoon voeding direct halveren en alles langs boven water geven, ik ben er nog niet goed uit wat ik volgende ronde anders ga doen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...