Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GeekFreak

Wat Is Jullie Mening Over Deze Grond?

Recommended Posts

Hallo,

 

Het gaat om de volgende grond: http://www.hellings-zadenhandel.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=457&products_id=1782 wat denken jullie, is het wat voor onze hobby? Vind de prijs wel meevallen, maar vraag me af of de verhoudingen een beetje in de buurt komen van wat optimaal is voor cannabis.

Edited by GeekFreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje duur niet voor 50L

 

Een grondje mengen van standaard potgrond en cocopeat kom je al een heel eind mee.

 

Cannabis is onkruid dat groeit zelfs in een oud matras zolang het maar krijgt wat het nodig heeft...

 

Gr,

 

 

Worm

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know, dat is dan ook ongeveer wat ik meestal doe, maar ik heb binnenkort nieuwe grond nodig en vroeg me af of ik het me voor een paar euro meer het mezelf niet eens 'n keer extra makkelijk zou maken.

 

Duur is het niet echt, deze prijzen betaal je ook voor andere kant en klare mixen. Had ook de aarde met kurk van DNA/Mills op het oog, maar die is €17,50/50 liter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij boerenbond, plagron growmix met perliet.. ik geloof 8,50 voor 50L

laatst 0,9 gram per watt op gedraaid.. perfect voor ons geliefde plantje.

en het makkelijke van die aarde is dat ie al gevoed is voor de eerste 2 weken, dan hoef je alleen wortelstimulator te geven.. daarna kun je op 12 12 gelijk bloeivoeding geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je wel net een boerenbond in de buurt hebben natuurlijk... Deze is trouwens maar 1 Euro duurder.

 

Er zit voeding in voor 6 weken, de verhouding (NPK) is: 12-14-24+2 - heb dit nagevraagd via mail, staat niet op de site.

 

Nah, 100 liter besteld, we gaan zien of het wat is. Lijkt me wel een goede grond voor auto's, ik ga het gewoon eens proberen.

 

Wortelstimulator gebruik ik sowiezo nooit, ik prepareer de grond altijd ruim van te voren met schimmelculturen, dat werkt ook goed.

Edited by GeekFreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...