Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kalvin

9X Purple Bud First Time

Recommended Posts

heb een tentje opgesteld en ben hier voor te leren van de meer ervaren mensen hier .

 

opstelling:

9x purple bud in 18liter potten

( had 1 zaadje laten groeien en dan stekjes van geknipt,gewoon om eens te proberen)

dr120

gavita 750de

cli-mate

550 kuub houtenbox

650 kuub phresh filter

 

voeding :

plagron (zo'n terra setje)

aptus regulator

aptus all in one liquid

superthrive

 

vragen of opmerkingen mogen altijd gepost worden leer ik er ook nog wat van :D

 

plantjes zullen nu 2 weekjes oud zijn

 

zal morgen foto's posten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je dat zaadplantje waar je die stekken van hebt gesneden wel in de bloei gezet daarna om te kijken of het geen man of herma is? anders heb je dadelijk een herma kweek dat zou zonde zijn voor de eerste keer en de spullen die je er allemaal voor hebt gekocht.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei het waren vrouwelijke zaadjes van sensi seeds.

Heb ze nu op 12/12 gezet zal het binnekort zien dan zeker :(

Edited by kalvin

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je dat zaadplantje waar je die stekken van hebt gesneden wel in de bloei gezet daarna om te kijken of het geen man of herma is? anders heb je dadelijk een herma kweek dat zou zonde zijn voor de eerste keer en de spullen die je er allemaal voor hebt gekocht.

Oei het waren vrouwelijke zaadjes van sensi seeds.

Heb ze nu op 12/12 gezet zal het binnekort zien dan zeker :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

fem zaden dus, dan heb je kans op hermafrodiet,wat heb heb je dan nu op 12/12 gezet? die stekken of die zaadplant? beter zet je die zaadplant op 12/12 dan kan je die stekken gewoon op 18 uur laten staan, duurt zeker 3 weken voordat je het geslacht kan bepalen miss heb je geluk miss heb je pech, beter eerst eens goed in lezen voor dat je aan dit begint ;) je setup ziet er goed uit maar dat is niet het belangrijkste.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

fem zaden dus, dan heb je kans op hermafrodiet,wat heb heb je dan nu op 12/12 gezet? die stekken of die zaadplant? beter zet je die zaadplant op 12/12 dan kan je die stekken gewoon op 18 uur laten staan, duurt zeker 3 weken voordat je het geslacht kan bepalen miss heb je geluk miss heb je pech, beter eerst eens goed in lezen voor dat je aan dit begint ;) je setup ziet er goed uit maar dat is niet het belangrijkste.

In de propagator hebben ze gestaan tot ze voldoende geworteld hadden

Nu staan ze al een 2weken op 18/18 (de stekjes dat ik van mijn plant heb gesneden).

Zijn toch al redelijk groot dus heb vandaag de klok op 12/12 gezet omdat ik schrik had dat deze te hoog zouden komen.

Edited by kalvin

Share this post


Link to post
Share on other sites

18/6 neem ik aan dat je bedoelt? ik hoop voor je dat het een stabiel fem zaadje was, heb je die moeder niet meer waar je die stekjes vanaf hebt gehaald? plaats eens wat foto's miss kunnen ik en wat andere je meer tips geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

18/6 neem ik aan dat je bedoelt? ik hoop voor je dat het een stabiel fem zaadje was, heb je die moeder niet meer waar je die stekjes vanaf hebt gehaald? plaats eens wat foto's miss kunnen ik en wat andere je meer tips geven.

Ja 18/6 bedoelde ik.

Hopelijk was het een sterke vrouw maar deze is reeds overleden r.i.p ;p

Als ik het geslacht goed kan zijn zal ik een foto posten.

Nu krijg ik mijn temperatuur niet onder controle als het donker is.

Zou ik van die ecoheaters(buisverwarming) tussen mijn potten op de grond kunnen zetten ?

Is dit wel goed voor de planten ?

En gaat de warmte niet onder mijn planten blijven "hangen"

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat deze is overleden als je hem had gehouden en de stekken zijn toch allemaal goed vrouwelijk had je kunnen blijven door stekken, hierna kan je weer overnieuw beginnen of stekken halen bij de stekkenboer, die verwarming kan je ook naast de tent zetten bij de inlaat zo zuigt die de warme lucht vanzelf naar binnen en hoef je dat ding niet tussen je planten te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder foto's is dit topic 0,0 zinvol..

Ja sorry mijn laptop heeft het begeve vorige week :(

Moet deze nog binne doen vanaf dat deze gemaakt is kan ik foto's plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat deze is overleden als je hem had gehouden en de stekken zijn toch allemaal goed vrouwelijk had je kunnen blijven door stekken, hierna kan je weer overnieuw beginnen of stekken halen bij de stekkenboer, die verwarming kan je ook naast de tent zetten bij de inlaat zo zuigt die de warme lucht vanzelf naar binnen en hoef je dat ding niet tussen je planten te zetten.

Een stekkenboer heb ik niet echt.

En heb een actieve inblaas gezet (zo'n wc afblaasertje maakt wel een herrie op volle toeren :( )omdat ik de warmte niet onder controle kreeg als de lamp aan was.

Misschien zo'n ecoheater zetten waar de inblaas lucht afzuigt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...