Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietblondje

Totaal Verkeerd Begonnen Met Amnees

Recommended Posts

Je caps staat aan....

 

Niemand hier doet t voor t geld het is ook een hobby forum. :)

 

En tuurlijk is het een mooie hobby met een +

Maar je brengt er in deze situatie anderen mee in gevaar en dat kan niet de bedoel9ng zijn lijkt mij...

 

Nogmaals veel suc6..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevalletje van dyslexie, disscriptie, discalculie en een vette burn-out.

 

Zoek je heil maar even niet in de wiet, ga naar je huisarts en vraag een verwijzing voor Maatschappelijk Werk voor je leefsituatie; ook een verwijsbrief voor een psychiater zou verstandig zijn.

 

Ik zeik je niet af, ik probeer je de juiste weg voor dit moment te wijzen. Want dit loopt uit de klauw - zoniet op de ene dan wel op de andere manier.

 

V.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

netto ?

ja dan moet je snel zien dat je ze in de kliko krijgt !

 

ggm :likken:

 

je planten he !

 

pas op !!!

Edited by macerror
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat je alles had omgehaald ?

 

Heb effe topic door gelezen als dit mijn topic zou zijn geweest zou ik gevraagd hebben om het te verwijderen en me diep schamen

 

En ergens geloof ik er helemaal geen kut van wat je post

Share this post


Link to post
Share on other sites

:execute

 

 

waarom zou ik het verzinnen ?

maar heb wel gewoon te veel info erbij gezet wat er helemaal niet toe doet hier.

maar wilde toch ff laten zien dat de dames er niet slecht uit zijn gekomen

 

 

 

en eraf halen .......?? is lastig toch ergens wel

 

maar heb ervan geleerd en ff wat te roken maar dit doen we dus niet meer bij mams :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is je vergeven lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietblondje zijn ze al geoogst? Wat was de opbrengst? welke voeding heb je nu gebruikt?

Met 2000 euro in de maand zou ik ook echt geen 20 planten in je EIGEN huis nemen.

Je zet erg veel op het spel.

 

20 planten onder 4x 600 vind ik eigenlijk ook wat weinig als ze in 11 liter potten staan.

Ik heb nu 60x 12 liter onder 4x600.

 

Als je op die locatie bij je moeder wil blijven kweken en je woont in nederland zou ik 5x 90 liter potten nemen

Als je een dikke oogst wil en bezig wil blijven ben je wel ff bezig om 5 planten zodanig te toppen en scroggen tot je ruimte mooi vol is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietblondje zijn ze al geoogst? Wat was de opbrengst? welke voeding heb je nu gebruikt?

Met 2000 euro in de maand zou ik ook echt geen 20 planten in je EIGEN huis nemen.

Je zet erg veel op het spel.

 

20 planten onder 4x 600 vind ik eigenlijk ook wat weinig als ze in 11 liter potten staan.

Ik heb nu 60x 12 liter onder 4x600.

 

Als je op die locatie bij je moeder wil blijven kweken en je woont in nederland zou ik 5x 90 liter potten nemen

Als je een dikke oogst wil en bezig wil blijven ben je wel ff bezig om 5 planten zodanig te toppen en scroggen tot je ruimte mooi vol is.

 

is ook wat weinig voor 4 x 600 maar was ook niet echt allemaal gepland zo ............en opbrengst kan ik nog nie zegge maar laat dit nog wel weten en hou het hierbij want helaas is de zorg die ma nodig heeft meer geworden en vreet energie en wil daar nu wel ook alle energie in steken nog nu het nog kan .....

 

maar vond het prachtig ze toch nog goed af te laten bloeien en berg al mijn spulletjes mooi op voor latersssss :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietblondje zijn ze al geoogst? Wat was de opbrengst? welke voeding heb je nu gebruikt? opbrengst was ongeveer 650 gram en heb pokon korrels gebruikt en pokon voor groente

Met 2000 euro in de maand zou ik ook echt geen 20 planten in je EIGEN huis nemen.

Je zet erg veel op het spel.

 

20 planten onder 4x 600 vind ik eigenlijk ook wat weinig als ze in 11 liter potten staan.

Ik heb nu 60x 12 liter onder 4x600.

 

Als je op die locatie bij je moeder wil blijven kweken en je woont in nederland zou ik 5x 90 liter potten nemenals er dan politie komt kunnen ze mam niks dan met 5 stuks???

Als je een dikke oogst wil en bezig wil blijven ben je wel ff bezig om 5 planten zodanig te toppen en scroggen tot je ruimte mooi vol is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wietblondje

 

zin om te daten?

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...