Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grow25

3X Gavita 750 Pro Aansluiten

Recommended Posts

Hoi, ik wil met 3x Gavita 750 Pro gaan kweken maar weet echt niet hoe ik deze veilig moet aansluiten. Ik heb de stroom rubriek gelezen maar begrijp er helaas niets van. Kan ik bv met een stekkerdoos 3x 750 Gavita aansluiten en dan in het stopcontact steken? Ik kweek zelf al een tijd met 1x gavita 600 Pro, die gaat gewoon in het stopcontact. Ik ga met 3 planten kweken dus is gedoogd, nu heb ik 1 plant staan. Een kachel heb ik niet. Ik hoop dat iemand mij hiermee wil helpen. Bvd

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het een onbelaste groep is wel, (er verder niks op de zelfde groep zit)

 

 

maar het lijkt me dat je een timer/schakel box of iets dergelijks tussen hebt zitten?

of heb je de controller erbij gekocht?

 

 

verder hoor je jezelf even netje voor te stellen in het daarvoor toegewezen topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het een onbelaste groep is wel, (er verder niks op de zelfde groep zit)

 

 

maar het lijkt me dat je een timer/schakel box of iets dergelijks tussen hebt zitten?

of heb je de controller erbij gekocht?

Hi skunkmonster zeer bedankt voor de reactie. Ik heb een tijdklok als je dat bedoeld, 2x 600W ik geloof davin. Heb het voorstellen topic niet gevonden, ben geen held in computers (ik heb 'n hekel aan computers).Ik zelf kweek met hoog rendement maar van stroom heb ik geen verstand omdat ik nog nooit met meer dan 1 lamp heb gekweekt. Z'n installatie voor 1 vierkante meter kost al enorm veel energy. Of het een onbelaste groep is weet ik niet, ik wil de stekker gewoon in 't stopcontact steken en dus de stroom zeer zeker betalen anders doe ik het niet. Mvg.

 

verder hoor je jezelf even netje voor te stellen in het daarvoor toegewezen topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen stekkerdoos, een afgezekerde box ertussen of een controller zoals Skunk al aangaf en niks verder op die groep (ook niet de afzuiger).

 

Waar haal je vandaan dat je gedoogd bezig bent?

De aanpassingen op de opiumwet aangaande cannabis zeker gemist (recent in maart nog aangaande GS en in 2011 kweken onder kunstlicht etc)?

Je bent een grote crimineel tegenwoordig met je plantjes, niks gedoogd aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...