Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vidad

Weed(gruis) zorgt voor tandpijn?

Recommended Posts

hey mensen, ff n vraagje...

 

Is het waar dat je van weed smoren tandpijn kan krijgen?

Ze hebben me dat ooit es wijsgemaakt dat vooral weedgruis slecht is voor je tandvlees?

 

Weet iemand meer daarover???

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel vaak tandpijn :verrygood

Maar komt volgensmij omdat ik me tanden niet goed poets :)

Maareuhh ik denk dat het bullshit is

Trouwens wat the fuck is wietgruis?

 

Greetz Blowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook best vaak een lekker jointje met nedermix (heel veel wietjes door elkaar, maar wel restjes + gruis) en ik heb helemaal nergens last van hoor :)

:verrygood keep on smoking ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat koop je toch niet! hier verkopen ze dat ook in de shop(spliff) en de enige die dat kopen zijn junkies die geen geld hebben voor echte toppies.het smaakt niet eens als een mooi volgroeid topje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

master kush zeg alsjeblieft niet dat je die spliff in purmerend bedoeld want die bedoel ik wel :D

btw het is best wel eens soepel om te smoken :)

maar haal meestal ook gewoon normale wiet/hash soorten hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier nooit last van maar je moet de wiet ook niet zo opeten :) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat toch geen gruis roken zeker, daar zitten ook allemaal stukjes blad tussen enzo. Ik heb die shit zelf ook een tijdje gerookt omdat ik niet veel geld had, maar werd er wel helemaal leip van na verloop van tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm ik heb owk wel is gehoord dat je van blowen een spleetje in je mond krijgt:P waar precies kank niet zeggen moeilijk uit te leggen:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
Mmm ik heb owk wel is gehoord dat je van blowen een spleetje in je mond krijgt:P waar precies kank niet zeggen moeilijk uit te leggen:P

De enige spleetjes die in de buurt van mn mond komen, zijn niet van blowen, wat wel weer de volgende stap zou kunnen zijn :) :smoke :( ;) :P

 

Iduls gaat cryptokilostijl :)

 

Afijn, ik heb ooit 1 shop in Amsterdam gekend die gruis verkocht. 7 gulden 50 het grammetje (1998?!) in Kashmir Lounge in West. Zeer goed te roken dit, onzin dat het junkiespul is. (kan wel, hangt van je shop af....natuurlijk) :P :P

 

Als je een vacuumzak gedroogde weed openmaakt (500 grammies ofzo), en je checkt de bodem van die zak, dan ligt daar toch mooi rookwaar hoor! Alle kleine stukjes die van hoofdtakken afbreken + nog eens alle kristallen die van de toppen zijn gevallen...... ik vond het meesterlijk voor die prijs, voorgekruimelde weed!

 

:| :angry:

 

Ohja topic ging over tandpijn, blowen is zwaar klote voor je tanden als je het vaak doet en dan met name je tandvlees. Dat kruipt terug en legt je tandhalsen bloot. Die gaan ook nog es sneller rotten door je droge bek na het roken omdat je speeksel geen bescherming biedt. :) :P en dan nog de nicotine/teer aanslag, maar daar hebben we Jim van TelSell voor met zn super whitening formula :no :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...