Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lid030

Opbrengst?

Recommended Posts

Ik snap dat ik de opbrengsten die op de site's staan nooit te serieus moet nemen maar wat kan ik verwachten voor een beginner die een keertje buiten wil kweken?

 

Ik zit te twijfelen dus 2 planten de AMS (Greenhouse), mooi opbrengst en ook nog schimmelbestendig lijkt me wel handig voor een beginner.

En de Jack Herer (Greenhouse) een zeer mooie opbrengst (volgens alle websites).

 

Misschien hebben jullie een idee? ik hoop gewoon op een leuke opbrengst want ik snap dat 1200g e'm niet gaat worden zoals staat aangegeven ;).

 

Miss weten jullie nog een leuk plantje?

 

Gr, Mike

 

Ik plant ze trouwens in 25Ltr potten waarschijnlijk gewoon op aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van 0 tot...... heel veel

 

Suc6 man

 

Dan maar hopen op heel veel... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de planten niet in de volle grond zet doen ze het buiten altijd minder is mijn idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de 5 jaar dat ik buiten kweekte (en dan heel simpel in cementkuipen i.c.m. potgrond en Plagron alga grow & bloom) zon 150 tot 250 gram per plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De AMS is een mooie snelle plant alleen valt de opbrengst een beetje tegen en kan ze op het eind als nog gaan rotten omdat er veel blad tussen de toppen zit.

Al ben je er wel een beetje laat mee want die kunnen eind juli tot half augustus al klaar zijn.

Wel een lekker wietje en makkelijk te kweken.

Ze stond hier in een 45 liter kuip was ongeveer 1,60m en de eerste of 2e week augustus klaar. +/_ 110 gr.

De laatste 2 a 3 weken moet je haar wel droog houden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...