Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Makaveli

Politie Pakt Viertal Voor Drugsleveringen Aan Coffeeshop

Recommended Posts

Steekwapens zijn in beslag genomen staat er dus ga ik er van uit dat het verboden is of dat het in die situatie gevaarlijk was oid, op schiphol pakken ze je keukenmesje ook af.......maar goed, eindeloze discussie, in mijn ogen waren dit geen leuke hippies die met het heilige kruid bezig waren maar met handel in kringen waar geweld mogelijk was........

 

Gr ejb

precies, keukenmesjes zijn dan ook niet verboden, de auto kan ook in beslag genomen worden, niet omdat het verboden is, maar omdat men altijd 30 stokken achter de deur heeft staan

regeltje in de apv, gebruik voor misdrijf, bewijs etc etc, ze verzinnen gewoon iets

 

als ze ongewapend gewoon openlijk hun waar kunnen verkopen als iedere andere onderneming en bij problemen kunnen rekenen op hulp, ja dan mag je verwachten dat ze geen mesjes meer meenemen.. tot die tijd kun je maar beter realistisch zijn

 

als je politie weet dat je er rijd, weet een ander het ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze denken in amerika ook zogenaamd realistisch, omdat er mensen op straat lopen met wapens heb je het recht je te verdedigen en mag je een pistool in huis hebben, dat werkt echt fantastisch daar! Het geweld is sterk afgenomen door het recht op verdedigen met wapens.......

 

Bovenstaand is natuurlijk cynisch bedoeld!

 

Daarom hoop ik op legalisatie en hoop ik op het stoppen van het geweld, de geschiedenis heb ik mee in mijn argumentatie kijk naar de drooglegging in amerika en het einde daarvan......

 

Gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnengekomen informatie kan toch ook betrekking hebben op het werk van de politie zelf? Als ze besluiten te spotten bj koffieshops ofzo. Hoewel ik deze kans klein acht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou betekenen dat men buiten de regels van het gedoogbeleid werkt (doen ze natuurlijk ook wel eens) en dat mag niet van de rechter, ze moeten namelijk niet actief op zoek naar wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...