Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BlueMoon

Guerilla '15

Recommended Posts

Dag kwekers

 

Na m'n (niet zo slimme) idee om guerilla in een put te kweken gooi ik het volledig over een andere boeg!

 

Ik heb me de laatste tijd bezig gehouden met een paar spots te zoeken en heb er volgens mij wel een paar gevonden. Morgen leg ik er 2euro munten om te kijken of er ook mensen komen.

 

Ook heb ik ineens naar de soortjes gekeken:

- 3x Royal Dwarf Auto Fem

- 3x AutoUltimate Fem (dutch-passion)

- 3x Northern Light Fem

- 3x White Widow Fem

 

Ik ga eventueel nog kijken om één van de dames bij een heer te zetten, om zo zeker te zijn van zaden voor volgend jaar.

 

Het plan:

Ik ben van plan om voor elke plant een put te graven, ongeveer 50x50x50, en die dan te vullen met 1/3 originele grond, 1/3 coco's en 1/3 potgrond + nog een handje kippenkorrels. Ik ben ook aan het denken om rond elk van m'n dames een soort 'serre' te maken, zodat ze het lekker warm hebben en tegen toprot.

 

Als er nog tips of commentaar zijn, laat zeker maar weten! Ben nogal nieuw in het vak!

 

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dag kwekers

 

Na m'n (niet zo slimme) idee om guerilla in een put te kweken gooi ik het volledig over een andere boeg!

 

Ik heb me de laatste tijd bezig gehouden met een paar spots te zoeken en heb er volgens mij wel een paar gevonden. Morgen leg ik er 2euro munten om te kijken of er ook mensen komen.

 

Ook heb ik ineens naar de soortjes gekeken:

- 3x Royal Dwarf Auto Fem

- 3x AutoUltimate Fem (dutch-passion)

- 3x Northern Light Fem

- 3x White Widow Fem

 

Ik ga eventueel nog kijken om één van de dames bij een heer te zetten, om zo zeker te zijn van zaden voor volgend jaar.

 

Het plan:

Ik ben van plan om voor elke plant een put te graven, ongeveer 50x50x50, en die dan te vullen met 1/3 originele grond, 1/3 coco's en 1/3 potgrond + nog een handje kippenkorrels. Ik ben ook aan het denken om rond elk van m'n dames een soort 'serre' te maken, zodat ze het lekker warm hebben en tegen toprot.

 

Als er nog tips of commentaar zijn, laat zeker maar weten! Ben nogal nieuw in het vak!

 

Grts

 

EEn serre ,je hebt een afdak nodig ,en de nodige ventilatie ,dus in een tent zetten zonder ventilatie ,dan rotten ze ook weg ,je moet zien dat de tent is ,dat ze niet in de regen staan ,verder is de ventilatie een punt ,dat het er lekker door kan waaien als nodig is ,en het belangrijkste is ,dat ze lekker in de zon straan als die schijnt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel dit freaking forum moet na het opstappen van onze vriend Ivo geurrilla gaan kweken... bulkzaad kopen, willekeurig overal in stadscentrums planten... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wel Fem. zaad. Anders zweven er straks overal pollen door de lucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb me de laatste tijd bezig gehouden met een paar spots te zoeken en heb er volgens mij wel een paar gevonden. Morgen leg ik er 2euro munten om te kijken of er ook mensen komen.

Lol, slim bekeken. :D

 

Veel succes gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...