Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fekki

Wiet En Toekomst

Recommended Posts

Beste kwekers,

 

Zoals jullie weten word voor ons land al legaal wiet gekweekt in Uruguay voor een inkoopprijs van €0.65 per gram.

Mijn vraag is nu, hoe zien jullie de wiethandel in de toekomst? blijft het nog een aantal jaar zoals het nu is of gaan de gemeenten gereguleerde wietteelt doen. komt er vervolgens dan een dikke accijns op net als met tabak omdat het legaal is en dat de inkoopprijs net zoals bij andere plant producten laag word. zelf denk ik dat de gouden jaren financieel gezien binnenkort voorbij zijn :thumbsdown: .

uiteraard blijft de hobbykweek! :icecream:

 

groeten,

 

Fekki

Edited by fekki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk legaal en illigaal naast elkaar.

 

Legaal kan niet concurreren met illigaal, teveel heffingen en regeltjes. Er zal dus altijd een zwarte markt blijven wat ze ook verzinnen.

 

De staat houdt het legale gebeuren in leven en de al dan niet hobbykweker bevoorraad de rest van nl en omstreken.

 

Mijn 2 centen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar de kweek zal dan minder opleveren, als je logisch nadenkt: kilo tomaten ~12 cent per kilo en je weet dat wiet daar heel ver boven zit, als het telen echt legaal word is het logisch dat de inkoopprijs verschrikkelijk veel zakt? waarom zouden coffeeshops jouw prijs aannemen in plaats van die tomatenprijs(niet 12 cent maar je begrijpt wat ik bedoel)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Denver bv is de legale wiet 1/3 duurder dan de illigale. Mensen die ik ken grijpen dan ook weer naar de laatste. (begrijpelijk)

 

De prijs van illigale is echter niet veel verandert

Share this post


Link to post
Share on other sites

de toekomst van cannabis is absoluut.

 

in welk daglicht deze staat is van dag tot dag de vraag.

 

Neem de geschiedenis van drank als voorbeeld. Andere meesters

Andere wetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

legale wiet ,die gaat dan duur worden als er belasting en alles over betalld moet worden ,meer als nu denk ik ..

Ik denk dat de illegale kweker juist meer gaat verdienen omdat de legale te duur word ,zo doen maar ik blijf toch kweken ,ik vind het veelste mooi en verslavend ,alleen het kweken al ,wat ik, rook niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...