Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paranoidfromtheweed

Amnesia Op Rfx

Recommended Posts

je kan de foto's niet draaien want ze zijn niet naar het forum ge-upload maar via tinypic.

via het forum kan je ze wel gewoon netjes draaien.

zou je dit vanaf nu wel willen doen zodat deze ook in de toekomst zichtbaar blijven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan de foto's niet draaien want ze zijn niet naar het forum ge-upload maar via tinypic.

via het forum kan je ze wel gewoon netjes draaien.

zou je dit vanaf nu wel willen doen zodat deze ook in de toekomst zichtbaar blijven...

 

Ok geen probleem. Ik heb al eerder in mijn album geupload, maar kreeg ze niet in de topic. Ik heb even momenteel weinig tijd om uit te zoeken hoe het moet, maar ik zal het nalezen zodra ik de mogeljkheid heb daartoe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het lef hebt om ze nog een dag of 10 te laten staan dan heb je keiharde dope, triple a kwaliteit wiet!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog geen rot gespot?

 

Nog geen rot gespot gelukkig. Probeer de LV onder de 25% te houden. Ik heb twee ventilatoren boven hangen voor de circulatie. Kweek al jaartje met deze stekjes en wel eens rot gehad in deze periode, maar toen gebruikte ik aarde als medium. Op rfx kan ik de LV beter controleren! Toppen zijn iig erg hard en voor een eerste keer op rfx gaat het aardig. Ingedompeld in plant protection spray en daarna gespoten met arts spired tot en met week twee daara geen last van spint gehad. Stekjes waren wel besmet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes... dan zou ik ze ook gewoon nog lekker ff laten staan! de laatste weken maken het verschil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen,

 

Ik heb de dames gister omgehakt. Het gewicht was nat 6363 kg. Gewoonlijk hou ik droog over tussen de 24.5 - 25.5 %. Het zal dus ongeveer 1600 gram droog zijn. Het is echt super kwaliteit. Voor een eerste keer rfx ben ik niet ontevreden. Echter heb ik een aantal fouten gemaakt:

 

- 1 x gefimmed, waardoor veld niet as vol as possible was.

- De planten waren vrij lang dus even iets doen tegen het strekken.

- PK dosis volgens canna schema gedaan, maar ben daar niet tevreden over. Liever opbouwen dan in een keer volle dosis. Reageerden plantjes niet goed op.

- Vier dagen lang 16 graden nacht geweest, ook niet ideaal.

- Netpotjes kopen met grotere gaten, denk dat wortelstelsel dat fijn vind i.p.v. deze:

 

312d8ox.jpg

 

Al met het al is het oke geen spint en geen rot gehad. Even nieuwe kleine halen en de potten schoonmaken en dan gaan wij weer verder met de nieuwe. Op een dag haal ik een op een, maar voorlopig nog genoeg te leren! Iedereen bedankt voor advies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...