Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TonyyFully

Pc Grow! 1X Ww 1X Am 1X Ak (Beginner)

Recommended Posts

Thanx Holyherb !

Ik heb in het verleden mijn planten altijd zonder voeding grootgebracht alleen op water, Nou zat ik eraan te denken om dit x idd wel voeding te gaan gebruiken, aangezien ik me daar nooit in heb verdiept weet ik ook niet waneer/welke voeding juist te gebruiken is, ik probeer hier en daar er wat over te lezen maar waar ik het zou moeten halen en Wat ik zou moeten halen weet ik eigenlijk niet, thanx for asking, als enig idee of aan te raden soort hoor ik het graag,

Bye Stoner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had voor me buitenplantjes voeding van canna terra volgens mij, en heb nu voor de dames binnen voeding van hesi, gewoon opgehaald in de growshop en gevraagd voor een voedingschema.

De dames staan er weer mooi bij!

En de 2 mini plantjes in borrelglaasjes zijn ook leuk! Zo zou ik ook wel een borrel willen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Punisher, jaa leuk he di borrelwietjes haha

Thanx for the comment ik ga maar eens langs een growshop en vragen naar voeding van hesi dan, dankj voor de tip, Leuk dat j nogsteedts Mee kijkt !! Top!

Ik zal snel weer nieuwe foto's posten om door te genieten van mn dames!

Peace Out Stoner!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd hoe ze erbij staan, en blijven volgen doe ik sowieso wel want daar leer ik alleen maar van! Ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben om zelf een verslagje aan te maken.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Stoners,

Lang geen update geplaatst ik ga snel nieuwe foto's plaatsen

ben de laatste dagen heel druk met andere dingen maar ga snel een gaatje vrij maken

om mn medestoners op de hoogte te houden van mijn Mini Vrouwtjes

 

in de tussentijd heb ik AH Notenbakje Perongeluk gebroken bij het buigen, werdt me aangeraden er verder niet meer aan te komen en dan wil het mischien nog doorgroeien dus dat heb ik dus ook maar gelaten hoe het was, zie overigens geen teken van afsterving dus lijkt me allemaal ok te gaan

Rockstar gaat lekker door waar die mee bezig was, GROEIENNN,

en Redcup is echt mn topper geworden heb haar 1x gebogen en ze ziet r prachtig uit.

nogmaals ik kom snel snel snel weer met foto's

 

Bye Stoners

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom bind je die ene vast op die hoogte van de lamp? Ze is heel erg aan het strekken en wil juist meer licht als je het mij vraagt. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTO'S

 

W'sup Stoners! ben ik weer met een update, dit keer foto's erbij zodat jullie kunnen zien hoe het gaat.

heb een ongelukje gehad met AH Notenbakje, stam is geknakt terwijl ik haar wou binden.

heb er eerder een extra lamp bij gedaan, had ik toevalig liggen.

Redcup gaat zeer goed heb haar gebogen zodat er onderin meer licht zou vallen.

Rockstar lijkt mij niet meer te groeien ook heeft ze last van vlekken op haar blad.

Ondertussen zie ik bloeiverschijnselen bij Redcup en AH Notenbakje.

Zie Foto's hieronder.

 

Foto update 5 jan.

 

RedCup

gallery_38805_17775_1063308.jpg

 

gallery_38805_17775_1380345.jpg.

 

Rockstar

gallery_38805_17775_935161.jpg

 

gallery_38805_17775_1551587.jpg

 

AH Notenbakje

gallery_38805_17775_442110.jpg

 

gallery_38805_17775_898890.jpg

 

Foto Update 6 jan.

 

zie hier foto's van de wond en bloeiverschijnselen.

 

AH Notenbakje

Dit is het punt waar ze geknakt is.

gallery_38805_17775_191933.jpg

 

Heb AH los gemaakt en rechtop gezet verder probeer ik haar zo min mogelijk aan te raken.

gallery_38805_17775_13596.jpg

 

RedCup

gallery_38805_17775_1889582.jpg

 

gallery_38805_17775_1247326.jpg

 

Foto Update 10 jan.

 

RedCup / 2 blaadjes van onder die geel beginnen te worden

gallery_38805_17775_477264.jpg

 

gallery_38805_17775_1010731.jpg

 

gallery_38805_17775_180790.jpg

 

gallery_38805_17775_446219.jpg

 

gallery_38805_17775_40246.jpg

 

gallery_38805_17775_160987.jpg

 

Rockstar / last van donkere plekjes op bladeren en 1 groot geel blad onder

gallery_38805_17775_1718778.jpg

 

gallery_38805_17775_2133262.jpg

 

gallery_38805_17775_109273.jpg

 

gallery_38805_17775_308150.jpg

 

gallery_38805_17775_1933574.jpg

 

AH Notenbakje / Zie hier de wond. Hier is een groot blad tegen de lamp gaan groeien 'Brandplekje'

gallery_38805_17775_1622428.jpg

 

gallery_38805_17775_2157144.jpg

 

gallery_38805_17775_427247.jpg

 

gallery_38805_17775_1090601.jpg

 

gallery_38805_17775_923031.jpg

 

Dit is hoe ze er nu bij staan.

als ik de gele blaadjes wegknipt verliest mn plantj dn teveel energie aangezien ze niet heel groot zijn?

ik denk dat het wel goed komt met de wond van AH Notenbakje, ik zie nog geen teken van sterven en ze laat zien dat ze wilt bloeien.

Redcup is mooi gebogen en krijgt onderin nu ook aardig licht, laat ook vol zien dat ze wilt bloeien.

Rockstar is vol qua blad maar toont rare plekjes op blad, bladeren worden langzaam geel

dit was het, Flinke Update maar wel UpToDate ;)

Bye Stoners :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 11 jan

 

Wsup Stoners!

Kleine Update wil alleen melden dat ik een extra buiging bij RedCup gedaan heb.

van de week nieuwe foto's ;)

Bye Stoners! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een pc kweekje :D ,

Het duurd even om te doen maar wel altijd grappig ,las btw ergenst 70 cm dan heb je een grote pc ...70 cm dan zit je al op server kasten ;)

En zelfs in die dingen word het wel eens krap :D

 

Opletten met de warmte onder de lamp ,ik had zelf 5 tl lampen erin en daar moest ik een 120mm fan bovenop hangen om de warmte onder de lampen vandaan te halen ,simpele manier om je lampen verstelbaar te maken in de pc is een stuk dik gaas 2 mm dik hang daar je lampen op en dan op elke hoek vastmaken met een touwtje of electra draad aan de bovenkant van je kast boor je 4 gaatjes en bind de uiteindes aan elkaar zo kan je de lampen laten zakken en stijgen en kan je de plantjes in een mooi scrogg netje vasthangen

 

Een goedkope fancontroller is ook wel handig zodat je de temperaturen in de kast wat beter onder controle kan houden ;)

Die folie had btw wel iets strakker gekunnen ,volgende x pak de folie met extra dik extra stevig op de doos ;) Hoef je geen zorgen te maken om te scheuren tijdens het plakken

 

Ook als je echt in de kast zelf wilt groeien zou ik eerder een aarde kuipje maken van een vuilniszak dan al die kleine potjes en bekertjes ,hebben de wortels de hele kast oppervlakte om te groeien 10 a 15 liter grond zal er dan wel inkunnen ;)

Zou ook beter voor een tl opstelling gaan daar die wat betere licht spreiding hebben over de hele kast

 

Succes elk geval binnen een paar maanden kan je gaan bloeien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

He SpeedyWeedy leuk dat je mee kijkt en leuke informatieve post.

heb eraan zitten denken om van boven af iets te doen om de lampen in hoogte te kunnen stellen, heb dat uieindelijk niet gedaan omdat ik niet wou boren in de body om het zo stealth mogelijk te houden.

heb een 12v pc fan af en toe aanstaan om de lampjes af te koelen.

 

dit was/is puur voor de leuk en voor mijzelf om te kijken hoe het allemaal werkt dus ook leerzaam, ben van plan hierna een ikea kastje om te bouwen voor een nieuwe micro grow en weet al dat ik het daar helemaal anders aan zal pakken.

hoop van mn fouten te leren en op het einde van de rit nieuwe manieren en tacktieken geleert te hebben.

maar niet te vergeten doe ik dit met plezier en geniet ik elke dag weer van het procces.

Bye Stoner :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel het is altijd een leuk kastje om stekjes in voor te groeien ;)

Snij een paar stekjes net voor je omschakeld naar 12/12 wnr je ikea kast draaid en je verliest niet elke keer zoveel tijd met voorgroeien

 

Tijdens de groei hoef je niet te boren ,het is gewoon makkelijker

In mijn server voorgroei kast had ik 2 draden langs de achterkant door de schroef gaten van het voedingsblok getrokken ,en langs de voorkant zater er ook al gaten in het frame

Zodoende kan je als je wilt de kabels vanvoor verstellen of van binnen uit of door even een dekplaatje te verwijderen ;)

 

Fannetje aan de voor onderkant die lucht binnen de kast aanzuigt en achterin bovenaan een fan die het eruit trekt ,zo krijg je een lichte luchtstroom door de hele kast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...