Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hakiimo

Substraat Met 12 Weken Bemesting

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Ik ben opzoek naar een goed substraat voor mijn toekomstige plantjes, na verschillende keren dit te vragen aan vrienden van mij die ook bezig zijn met kweken krijg ik van hun allemaal dit substraat aangeraden.

 

http://klima-supplies.be/index.php?route=product/product&product_id=1214

 

Nu zie ik dat het substraat voor 12 weken bemest is, moet ik dit heel nauw nemen ? kan ik dan nog bijvoeden met wortelstimulator, groeiproducten en bloeivoeding ??

 

Alvast bedankt dames en heren !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hakiimo op 26-08-2014

stars-5.png

Zeer goede grond met de nodige voeding voor de 12 eerste weken van de plant !! Bestelling geplaatst en dag nadien al in huis gehad, topservice !!

Je heb op de site je antwoord al geven of toch recalme voor een site/product.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hakiimo op 26-08-2014

stars-5.png

Zeer goede grond met de nodige voeding voor de 12 eerste weken van de plant !! Bestelling geplaatst en dag nadien al in huis gehad, topservice !!

Je heb op de site je antwoord al geven of toch recalme voor een site/product.

 

Hej kuro-neko

 

Toen heb ik de plagron mix genomen maar heb bang dat dit tegestrijdig gaat gaan met de volledige cannalijn aan voeding die ik heb aangekocht, dan heb je de keuze voor canna substraat te kopen maar daar is het 13 euro voor 50L terwijl ik hier voor 7 euro 40L universele grond heb met voeding.

 

Alvast bedankt voor je reactie !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je geeft een review + 5sterren dat de aarde waar je hier naar vraag op die site super is.

En als er dan gezegd word is het opeens plagron sorry maar je review staat toch echt bij de zelfde aarde met de zelfde 12 weken.

 

Ik zeg LOL

 

Groter LOL waar staat op die site dat plagron 12 weken voeding heeft? dus de review die je al geplaatst heb op die site van je link zegt toch echt al dat je dit al super aarde vind.

 

Dus waarom nu nog eens vragen als je het al heb gebruik en beoordeelt?

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je geeft een review + 5sterren dat de aarde waar je hier naar vraag op die site super is.

En als er dan gezegd word is het opeens plagron sorry maar je review staat toch echt bij de zelfde aarde met de zelfde 12 weken.

 

Ik zeg LOL

 

Groter LOL waar staat op die site dat plagron 12 weken voeding heeft.

 

Beste Kuro neko,

 

Reclame maken voor een website terwijl mijn bedoeling alleen kweken is lijkt mij wel ver gezocht, de reactie op de website zelf is niet door mij geplaatst maar door een vriend die mijn account ook gebruikt, ik heb er tenslotte geen last mee als dit bij mij geleverd wordt en hij is nog al een paranoia persoon, dit is ook een van de personen waar ik bij geïnformeerd heb.

 

Alsook wil ik je even meden delen dat er nergens door mijzelf gemeld is dat Plagron een 12 weken bemesting heeft, ik weet dat dit 3 is, daarom dat ik vraag of ik die 12 weken op het universele substraat serieus kan nemen

 

wilt u anders nog een bevestiging of moet ik je verder laten doen aan je sherlock holmes onderzoek ?? :D

 

mijn vraag is simpelweg of bij voeden een probleem gaat geven op dit substraat.

 

alvast bedankt voor je reactie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat 12 weken, ik vroeg naar dat vage review en hier de vraag jij begon over plagron vandaar.

 

Maar ik was alleen maar benieuw waarom je (Of vriend) een product 5 sterren geeft en als goed beoordeel en bevestig dat er 12 weken voeding in zit.

En dan hier die vraag stellen? en je heb de aarde dan niet in actie gezien bij je vriend nu je zeg dat het je Vriends review is waar je wel een wf acount van mag gebruiken.

 

Maar let maar niet op mijn. en voor je antwoord denk je vriend dat dan het beste kan geven die heeft het al gebuikt en bevestig dat er 12 weken voeding in zit kijk maar naar je vriend review op die zelfde site "5 sterren Zeer goede grond 12 weken voeding".

 

Maar lijk me toch wel een normale vraag als je deze dubbelheid ziet.

 

 

Ach wat ik al zeg let maar niet op mijn.

Edited by kuro-neko
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik die aarde ook, alleen meng ik die met de helft cocos en die ik er nog een handvol aan wormenmest bij. Buffertabs, schimmels en all the way... Zo hoef ik minimaal te voeden, planten blijven 10weken donkergroen, soms iets te vandaar dat ik nog maar een halve tab gebruik.

 

Voeden doe ik wel nog hoor, alleen echt het minimum.

 

Aarde van de action?

 

Mooi gedaan zo allemaal.

 

Nee, het tuincentrum... wat is er mis met Compo Sana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje prijzig als je het toch mixt met van alles en bij voed. Zakje BAC lava kost je 4,50.

 

greets Tita

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik die aarde ook, alleen meng ik die met de helft cocos en die ik er nog een handvol aan wormenmest bij. Buffertabs, schimmels en all the way... Zo hoef ik minimaal te voeden, planten blijven 10weken donkergroen, soms iets te vandaar dat ik nog maar een halve tab gebruik.

 

Voeden doe ik wel nog hoor, alleen echt het minimum.

 

Aarde van de action?

 

Mooi gedaan zo allemaal.

 

Nee, het tuincentrum... wat is er mis met Compo Sana ?

 

Die tip ga ik in men achterhoofd houden !! alvast bedankt voor je reactie !!

 

Beetje prijzig als je het toch mixt met van alles en bij voed. Zakje BAC lava kost je 4,50.

 

greets Tita

 

@titatovenaar ik snap je reactie volkomen.

 

Ik wil gebruik maken van de compo sana omdat als ik ga kijken naar de verzendkosten die me anders boven het hoofd hangen voor bepaald merksubstraat te kopen online komt dit me zowiso goedkoper uit.

 

De compo sana kan afgehaald worden en is eigenlijk niet zo heel ver voor mij om zelf naartoe te rijden.

 

alvast bedankt voor de goede tip !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...