Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sandeman

Wiet Kopen

Recommended Posts

Waar kan je als Belg ng wiet.kopen? Kan je in goes ng wiet kopen?of moet je een pas hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotterdam en Amsterdam kan je nog langs als Belg. E

Er zullen waarschijnlijk nog wel wat andere kleinere steden zijn maar van die eerste ben ik zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spreek gewoon een Hollander aan, dan is de weg naar wiet meestal vrij kort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het laatste keer in Terneuzen was vroeg ik maar EEN person in het centrum en hij heeft geweten waar een redelijke wietje te halen was. Als ik terug naar de bus ging zat er een jongeman en hij kwam pas vanuit het cellenhuis. Hij vertelde mij dat hij van Duitsland gewoon naar Terneuzen ging, alleen voor de drugs, omdat hij een drugs offer was. En hij wilde mij zijn nummer geven omdat hij mij "wiet, coke, heroine of wat je wilt en hoe veel je wilt" wilde verkopen. Eerder had ik al op TV (ik denk op NOS?) een programma gezien waar ze gewoon op straat naar wiet vraagden en binnen 30 minuten diverse drugs panden hebben gevonden. Op deze programma vertelden ze dat Terneuzen vol met drugs panden en wiet kwekerijen staat en jij ervoor gewoon iemand op straat vragen moet. Maar ik denk het kan ook vrij gevaarlijk zijn drugs te kopen in zo een drugssmokkel stad dat meest bekend staat voor zijn slecht bewaakte zeehaven en daardoor een van de belangrijkste logistieke plekken voor organiseerde criminaliteit is, opletten dus. Ik zou niet zo graag in een drugs pand binnen stappen waar wapens en hard drugs kunnen aanwezig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger in tilburg no problem maar dat is sinds jaar of 3 oon al gepaseerd :( enkel in de casa alsj de oudere uitbater hebt kanj geluk hebben ( doe een accent na uit nl ;) ) maar nu vrees ik als belg datj enkel nog in amsterdam ,rotterdam ,zaandam , den haag , groningen en delft binnenraakt :( its a shame i know

Share this post


Link to post
Share on other sites

was laatst in zelzate duurde me ook maar 5 min voordat ik vanalles kon krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gorinchem, rotterdam, amsterdam, weert,.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rij zelf altijd naar Rotterdam daar doen ze niet zo heel moeilijk, maar met dat nieuwe belijd zijn heel veel shops al gesloten om 20.00 maar er zijn er nog genoeg om langs te gaan hoor :dribble: , gaat ook het "kortste" bij zijn .

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

20:00 heb je vaak nog 5 uur de tijd omeen shop in rotterdam uitte zoekken meeste sluiten om 00:00/01:00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds de wietpas er is zijn er vele nieuwe verkooppunten gekomen. Je moet ze maar juist vinden ;-)

Kwam laatst zelfs een forum tegen waar openlijk gehandeld werd in oa hard en soft drugs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...