Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

boompje

Boompjes Eerste Kweek Op Kokos

Recommended Posts

Hoe zijn de trichomen??

Die laat ik het moment bepalen,

niet de kalender, niet de bruine haartjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel dagen bloei is dat op de fotos?

 

Bruine haartjes kan ook komen door een hoge lv.

 

Doe je volgende ronde eens op goldlabel lightmix en dan vanaf week 4 wat bac bloei meegeven, lage doseringen.

Ik denk dat je dat beter af gaat, coco is toch wat lastiger allemaal.

 

Zoals het er uit ziet denk ik nog een weekje schoon water zodat de voeding er mooi uit gaat en ze nog even extra opzetten.

 

succes

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je volgende ronde eens op goldlabel lightmix en dan vanaf week 4 wat bac bloei meegeven, lage doseringen.

Ik denk dat je dat beter af gaat, coco is toch wat lastiger allemaal.

Hej dat is grappig,

Ik heb net alles binnen voor een rondje 50 goldlabel lightmix 50 Cocos.. :)

 

Ik vind trouwens,

dat ze er ondanks alle probleempje goed bij staan hoor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie bij veel kweekverslagen op amnesia de EC waarde niet hoger liggen dan 1.1.

Hier heeft de voeding zich opgehoopt in de cocos.

Wellicht toch structureel te veel voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

The predator > 60 dagen bloei.

Dit is mn eerste draai op cocus en heb nu voor t eerst geen rare kleur blad problemen die in de vorige 3 keren wel had op aarde. Volgende ronde doe ik weer op cocos en dan vanaf t begin af aan pas water geven wanneer de pot redelijk logt weegt, en nog rustiger beginnen met ec.

 

Heb geen hoge lv. Ik ga ze morgen en zondag om doen. Laatste week weinig verandering meer gekomen in de bloemen.

 

Een kg mag ik helaas nog niet eens van dromen. Gok rond de 650 g

 

Oude rocker> niet verkeerd idd, maar heb helaas geen flinke knotsen

 

Iceberg> Deze ophoping van zouten moet dan gebeurd zijn door t feit dat ik in de eerste 3 weken te veel water heb gegeven en niet naar de behoefte heb gekeken, ec zat in de eerste 2 weken maar op 0.8 - 1.0 maar de combi alleen maar nat en zware potten. Mlet dit hebben veroorzaakt, denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere ronde heeft z'n leermomenten.

De opbrengst zal bij deze ronde misschien niet zijn wat je verwacht had maar een streven is altijd goed.

Ik hoop op de 650g die je nu voor ogen hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijken mooie harde toppen allemaal. Ook onderin. Denk dat het drooggewicht je wel eens vrolijk kan gaan maken, zeker na je mindere oogsten in het begin krijg je nu wel weer wat plezier in het kweken als ze er zo bij staan denk ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boyssss

 

Heb er net 18 geknipt, nat gewicht zit op 1780g!!! Lekkah. Meer als ik verwacht had.

Morgen nog 17 te gaan. Opvallend was de hoeveelheid compacte toppen, klein en groot. Weinig fluf zoals vorige keren. Niet super dikke hoofdtoppen op een enkeleling na.

 

even off topic..

Is mijn tent geschikt ( 2.40x1.20x2 ) om 2 x 1000w in de gooien?

 

Pzzzzztoneddd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een inblaas hebt kan dat zeker.

 

Wel dimmen op gegeven moment maarja dat is een luxe probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Heren

 

Zondag middag na wat uurtjes de beuk erin hebben gegooid, waren gelukkig alle planten geknipt. T eind resultaat was 3600g nat.

Dit is echt flink hoger dan ik had verwacht door alle ellendige ronden hiervoor. Ben zeker blij en heb ook t idee dat ik in de ruimte waar ze in staan de planten goed leer kennen.

 

Foto volgt nog van de zak, ben benieuwd wat ik over houd hahaha. En idd nu heb ik veel meer plezier aan de hobby.

 

ik ben echt van plan om 2 x 1000 watt te gaan proberen in me tent, denk dat t t wel waard is. Kwam dit topic van Dramiom tegen in zelfde formaat tent met iets zwaardere setup, zonder inblaas geloof ik.

 

http://www.wietforum.nl/topic/90770-ronde-2-onder-2xgavita-1000watt/

 

Wat zeggen jullie? Doen of nie?

 

Tot latersss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...