Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Swap

2X Royal Jack Onder Plug And Grow 125W

Recommended Posts

volgens mij is een dag/nacht meter vanaf 11in de avond tot 7 in de ochtend

 

 

edit bijna

​Schakeltijden Noord-Nederland

 

Voor consumenten en midden- en kleinbedrijven (met aansluitingen t/m 3 x 80A) in Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel en Flevoland is het dagtarief geldig op werkdagen van 7.00 tot 23.00 uur. Het nachttarief geldt ’s nachts, in het weekend en op de feestdagen 1 januari, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Eerste en Tweede Kerstdag.​

 

​Schakeltijden Zuid-Nederland

Voor consumenten en midden- en kleinbedrijven (met aansluitingen t/m 3 x 80A) in Noord-Brabant en Limburg is het dagtarief geldig op werkdagen van 7.00 tot 21.00 uur. Het nachttarief geldt ’s nachts, in het weekend en op feestdagen (zie Noord Nederland).​​​​​​​​​​​​​

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die worden niet zo warm en ander zet je er een regelaar tussen. Maar mijn ervaring is dat die matjes voor reptielen en zo niet warmen als 25/30 worden. Dan moet die warmte je potten nog in dus komt goed.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF is dat ook in Gelderland?

 

@mirarmar voor mijn tentje wat is genoeg? Zoiets? of kleiner of juist jungle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een tijdje later.

 

Plantjes staan er erg mooi bij! Voor de volgende kweek zit ik te denken sugar punch te proberen met het starters pakket. is dat n goed idee?

 

Verder gaat het opzicht wel oké met de plantjes:

 

temperatuur en lv:

gallery_41232_17604_319576.jpg

 

De kleintste

gallery_41232_17604_560962.jpg

 

De grootste:

gallery_41232_17604_1735837.jpg

gallery_41232_17604_1735837.jpg

 

De beginnende hoofdbud:

gallery_41232_17604_729333.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swap hoe staat het ermee?

Sugar punch of Kandy kush lijkt mij ook leuk om te proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

updatee

 

t is koud. veel ste koud..

temperatuur: 16 tot 24 graden en soms in de nacht zelfs 13 graden..

Lv: schommelt tussen 40 en 55.

 

Warmtematje helpt geen drol.

 

Verder gaan de plantjes wel goed. Natuurlijk minder als dat t de goede temperatuur zou zijn. Touwtje om de kleinste zodat ze niet in de schaduw valt.

 

Foto's:

Voorste plant:

gallery_41232_17604_384347.jpg

gallery_41232_17604_1117015.jpg

gallery_41232_17604_1651476.jpg

 

achterste en kleinste plant:

gallery_41232_17604_683119.jpg

gallery_41232_17604_2026015.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je anders niet zo'n ventilator kacheltje voor de inlaat zetten. Kost 15-20 euro ofzo. Merk is volgens mij bestron, kan je gewoon bij de blokker halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het nadeel van een kachel is dat het enorm veel stroom neemt. Ik wacht liever een paar maanden dat ik me 400watt hps kam kopen. Dit geeft ook veel warmte

Share this post


Link to post
Share on other sites

True, maar heb je dan in de nacht niet hetzelfde probleem. Of draai je omgekeerde dagen?(snachts lampen aan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mij een keramische lamp aangeschaft,zoiets voor reptielen,

niet duur en echt geeft veel warmte en geen licht....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slim mysti, als die echt niet voor lichtvervuiling zorgt is dat wel de oplossing. Zie net dat meeste keramische lampen een rendement van bijna 100% hebben. Deze bij de inlaat plaatsen en je komt ook qua stroomkosten veel beter uit. Keramische lampen 125-400watt ipv 1000watt ventilator kacheltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er spookt hier op het forum ook een buis met warmtekabels rond: http://www.wietforum.nl/topic/106334-koude-hokken-en-tenten-energiezuinig-verwarmen/page__st__40 . En inderdaad 's nachts draaien in de winter, scheelt de nodige temperatuur. En 's nachts draaien in de zomer vanwege de temperatuur.. er zit een verband in ^_^ .

 

Hoe ver staat jouw lamp trouwens van de planten? Ze lijken me erg gestrekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal wel mooie ideeën. Maar toch spaar ik me geld even op om later een hps te kunnen kopen. Dit zal ook me laatste kweekje zijn van deze winter. Want t groeit als dooie kool. Niet dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...