Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

wat zijn nou de sterkste paddos?

Recommended Posts

graag zou ik paddos willen hebben die ik gewoon in eindhoven smartshop kan kopen en die sterker zijn als mexicaantjes. waar je gewoon nog veel waziger van word? want daar hou ik wel van, lkkr wazig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van grotere porties wordt je juist veel waziger :D. Meestal is de trip niet veel harder bij dezelfde porties, want waarom zou je van sommige soorten minder grammen krijgen (bij zelfde portie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste mensen vinden de Hawaiiaanse paddo( copelandia Cyanescens) het allersterkst. Deze is wat visueler als de mexicaanse. Je ziet dus meer dingen, en je bent iets meer van de wereld.

 

Maar dan zijn er nog zo veel exclusieve soorten. Deze zijn vaak ook wat sterker, en hebben allemaal weer een verschillende uitwerking. Mijn persoonlijke favoriet is de Psilocybe Cyanescens. Een zogenaamde 'koude' paddestoel, die je ook hier in NL in je eigen achtertuintje kan kweken.

 

Maar de sterkte van paddo's is altijd moeilijk te bepalen. Sommige mensen vinden het een nou eenmaal plezieriger als het ander. Wel is er een goede verdeling te maken tussen paddo's waar je heel veel van gaat nadenken, en die veel meer visueel zijn. Sterkte is dus eigelijk nooit te bepalen. Tis wat jij lekker vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank u! :D

 

Kweenie of je ze in eindhoven kan halen, ze zijn nogal exclusief, dus ik denk van niet. Hawaiiaanse kan je bijna overal krijgen though....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste keer voor mij 6 jaar geleden....

 

(Gedroogd) 4 porties mexicaanse en 1 portie kaalkopjes, klein knippen en in een pan geflikkerd (koken), thee van gezet en met 4 man opgedronken.... Kek mar :verrygood

 

Heftigste trip aller tijden! 1 vriend lag op de bank en dacht dat hij in de knoop zat (armen en benen), de ander zat in een tekenfilm en kroop later als een schilpad door de tuin... Ik en een andere maat zagen onze lieve heer ook voor een krentebol aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige werkzame stoffen in de meeste paddo's zijn Psilocybine & Psilocine en in sommigen ook Baeocystine. De ene stof is niet visueler dan de andere, Psilocybine wordt bijna meteen omgezet tot Psilocine, Baeocystine heeft vrijwel dezelfde effecten als Psilocybine & Psilocine, alleen is het minder potent qua gewicht. Het enige dat misschien invloed op visuals en je mindstate heeft zijn de set & setting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschilt in elke shop. Ik haal bijna altijd de goedkoopste, de hoeveelheid werkzame stoffen verschilt niet echt veel in de verschillende porties paddo's..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verschilt in elke shop. Ik haal bijna altijd de goedkoopste, de hoeveelheid werkzame stoffen verschilt niet echt veel in de verschillende porties paddo's..

jij bedoelt zeker de verschillende soorten/porties p. cubensis.

want in die die hawaiaanse zitten zeker wel meer werkzame stoffen als in die cubensis soorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de sterkere krijg je daarom ook minder gram, ja de effecten zijn misschien iets sterker maar veel zal het niet uitmaken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hawaiaanse zijn idd het sterkste.....

 

heb ze vroeger veel gehad.... ook zelfgekweekte kaalkopjes zijn wel OK..

alleen jammer dat je er zoveel van moet eten...

 

als je lekker wazig wil worden, moet je eerst één portie hawaiaanse nemen, en 2 uur daarna nog een portie mexicaanse.....

 

2 porties hawaiaanse kan ook nog wel (vaak zat gedaan), maar is wel érg heftig allemaal :P

 

ps. die van mij kwamen toen ook uit eindhoven :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Streng dieet (niet eten) en 1 portie doet meer dan minder streng dieet en 2 porties

 

12 uur voor je trip alleen water drinken en dan de stoeltjes.... mmmmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twannie100 welke heb je nu gekocht?

 

p.s. ik zal vanavond nog wel ff proberen langs te komen. Zal ik je eens ff gek make hehehe :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
De meeste mensen vinden de Hawaiiaanse paddo( copelandia Cyanescens) het allersterkst. Deze is wat visueler als de mexicaanse. Je ziet dus meer dingen, en je bent iets meer van de wereld.

 

Maar dan zijn er nog zo veel exclusieve soorten. Deze zijn vaak ook wat sterker, en hebben allemaal weer een verschillende uitwerking. Mijn persoonlijke favoriet is de Psilocybe Cyanescens. Een zogenaamde 'koude' paddestoel, die je ook hier in NL in je eigen achtertuintje kan kweken.

 

Maar de sterkte van paddo's is altijd moeilijk te bepalen. Sommige mensen vinden het een nou eenmaal plezieriger als het ander. Wel is er een goede verdeling te maken tussen paddo's waar je heel veel van gaat nadenken, en die veel meer visueel zijn. Sterkte is dus eigelijk nooit te bepalen. Tis wat jij lekker vind.

He kan je ergens zaadjes kopen ofzo van die koude paddestoel?? lijkt me wel leuk om te kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...