Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Meeldouw is een nare ja ik heb het dit jaar prima bestreden met melk beter met half volle als vol waarom zou ik echt niet weten ik Mixde het 60% melk en de rest water en dan in nevelen werkte top .....melk is goed voor elk :)

 

Thanks voor de tip Kush, tot wanneer kan je #melk gebruiken??,......Mijn dames moeten nog drie weken afbloeien maar ik constateer een lichte meeldauw.

 

De bladeren waar ik het op aantref haal ik er van af Iig

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeldouw is een nare ja ik heb het dit jaar prima bestreden met melk beter met half volle als vol waarom zou ik echt niet weten ik Mixde het 60% melk en de rest water en dan in nevelen werkte top .....melk is goed voor elk :)

 

Thanks voor de tip Kush, tot wanneer kan je #melk gebruiken??,......Mijn dames moeten nog drie weken afbloeien maar ik constateer een lichte meeldauw.

 

De bladeren waar ik het op aantref haal ik er van af Iig

@Lenny sorry voor iet wat laten reactie storing van Vodafone hier al een week 😱 ik zou de melk niet te laat in je bloeiperiode gebruiken ivm met je toppen ik trof het vanochtend ook weer aan op me vrouwtjes pfff bij lichte vorming van de toppen ken het geen kwaad groetjes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kushtastic: Wat een hoog percentage melk, mij is altijd vertelt dat je max. 10% melk in je oplossing mag doen omdat als je er meer in doet dit een voedingsbodem voor andere schimmels is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben dit topic glad vergeten.

 

kan melden dat arts ook weinig uithaalt. morgen maar aan de melk dat kan ik ten minste met doekje aanbrengen .

 

hardnekkig dat meeldauw blijft terug komen / verergeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...