Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
didgemon

Geen zin om hash te verkruimelen?

Recommended Posts

Geen zin om je hash te verkruimelen?

Hier is een veel betere en handigere methode:

 

Neem de hoeveelheid hash dat je in je joint wil gooien

Rol er een worstje van

Neem je bankkaart of iets soortgelijks

Rol het hashworstje uit met behulp van de bankkaart op een propere ondergrond (de bankkaart functioneert als een deegroller), tot het worstje evenlang is als de vloei en overl even dik is.

Leg een laag tabak daarop het worstje, daarop nog een laagje tabak

Draaien maar

 

Als je hash weinig kneedbaar is, verwarm hem dan een beetje, maar daar kon je zelf ook wel op komen :D

 

Voordelen:

Rendabeler

Sneller

Je ziet steeds hoeveel er in je joint gaat

 

Nadelen

Na 20 jointjes zit je bankkaart onder een fijn laagje hash, maar die kan je eraf krabben. Maar gebruik toch maar een kaart die je niet zoveel nodig hebt.

 

ENJOY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat daarbij ook lolligis is dat als je een sliertje maakt die precies terug ziet in je as heb weleens iemand die dat deed met afghaan en die maakte er een poppetje van hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er bij mij meer aan wat voor een hasj is, bij kneedbare hasj rol ik staafjes en bij de niet-kneedbare verkruimel ik het.

 

Staafjes zijn wel erg vet maar er zijn maar weinig hasjsoorten waarmee je staafjes kan rollen :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ligt er bij mij meer aan wat voor een hasj is, bij kneedbare hasj rol ik staafjes en bij de niet-kneedbare verkruimel ik het.

 

Staafjes zijn wel erg vet maar er zijn maar weinig hasjsoorten waarmee je staafjes kan rollen :no.

Hij zegt toch ook: Als je hash weinig kneedbaar is verwarm hem dan eerst een beetje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook al heb ik kneedbare hash bv. ijs hash, dan maak hele dunne sliertjes die laat ik dan weer koud worden, en die knip ik dan in kleine kruimels hehe. is wel een hoop werk, maar ik hou niet zo van die slierten in mijn joint. krijg je meestal van die inbranders van, of je moet heel de tijd die joint nat gaan lopen likken alsof je een plof aan het roken bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadeel van staafje is dat je m wel goed in t midden moet stoppen (dus ook weer een laagje tabak erop :no ) anders brand ie niet goed :no

En rendabeler, nee dat is het zeker niet... :D

maar t is wel geinig als je lui bent en een lekkere zachte zwarte hash hebt ja B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...