Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
koetjhe

Ouders!!!

Recommended Posts

Mijn ouders zijner dus achter gekomen dat ik blow, ze hadden big vloe gevonden.

Ik heb dus alles toegegeven ze zijn dus erg teleurgesteld maar ze beginnen de hele tijd met wat moeten we met jouw en die stickies.

Ik zeg ach overdrijf niet zo ik doe het 1 a 2 keer per maand naja wel wat meer maar dat heb ik gezegd.

Nu beginnen ze het begint met een stickie en het eindigt met hard drugs pilletjes snuifen.

Ik zeg helemaal niet maar ze zijn er van overtuigd dat je door wiet overgaat in harddrugs en dus in de goot beland.

Wat hiermee te doen iemand advies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bewij op de een of andere manier dat je het gebruik onder controle hebt en dat je niet geestelijk afhankelijk bent. En dat je van wiet over zou gaan op harddrugs is natuurlijk gewoon grote onzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn ouders zijner dus achter gekomen dat ik blow, ze hadden big vloe gevonden.

Ik heb dus alles toegegeven ze zijn dus erg teleurgesteld maar ze beginnen de hele tijd met wat moeten we met jouw en die stickies.

Ik zeg ach overdrijf niet zo ik doe het 1 a 2 keer per maand naja wel wat meer maar dat heb ik gezegd.

Nu beginnen ze het begint met een stickie en het eindigt met hard drugs pilletjes snuifen.

Ik zeg helemaal niet maar ze zijn er van overtuigd dat je door wiet overgaat in harddrugs en dus in de goot beland.

Wat hiermee te doen iemand advies?

Je hebt verschillende boeken, die ^positief praten en negatief over wiet, koop of huur 1 die positief spreekt......

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dat je van wiet over zou gaan op harddrugs is natuurlijk gewoon grote onzin.

Hoezo is dit onzin, als je een beetje de reply's van mensen op dit forum leest zie je dat veel mensen ook harddrugs hebben gedaan, meestal omdat ze wiet te saai vonden..

 

Bovendien is de stap natuurlijk veel kleiner om van softdrugs naar harddrugs over te stappen

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dat je van wiet over zou gaan op harddrugs is natuurlijk gewoon grote onzin.

Hoezo is dit onzin, als je een beetje de reply's van mensen op dit forum leest zie je dat veel mensen ook harddrugs hebben gedaan, meestal omdat ze wiet te saai vonden..

 

Bovendien is de stap natuurlijk veel kleiner om van softdrugs naar harddrugs over te stappen

Ja maar dit wil niet zeggen dat iedereen dit gewoon doet ehh die kerel waarover hier wordt gesproken geeft zelf aan dat hij dat niet gaat doen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dat je van wiet over zou gaan op harddrugs is natuurlijk gewoon grote onzin.

Hoezo is dit onzin, als je een beetje de reply's van mensen op dit forum leest zie je dat veel mensen ook harddrugs hebben gedaan, meestal omdat ze wiet te saai vonden..

 

Bovendien is de stap natuurlijk veel kleiner om van softdrugs naar harddrugs over te stappen

Ja maar dit wil niet zeggen dat iedereen dit gewoon doet ehh die kerel waarover hier wordt gesproken geeft zelf aan dat hij dat niet gaat doen !

Okay, ik wil niet zeggen dat iedereen overstapt op harddrugs, maar ik zeg alleen maar, de stap is aanzienlijker kleiner dan wanneer je helemaal geen drugs gebruikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag eens aan je ouders of ze wel eens een biertje of een wijntje drinken, zo ja, wat is dat het probleem?

 

Onder drugs wordt verstaan, bewustzijnsveranderende middelelen. THC is daar een van, maar alcohol net zo goed! Vergelijk het aantal echte alcoholverslaafden eens met de echte wietverslaafden, van welke denk je dat er meer zijn?

 

De enige reden waarom ouders vaak wiet afkeuren is omdat ze niet bekend zijn met de stof. Das hetzelfde als je kind verbieden een navelpiercing te nemen, terwijl mams zelf twee oorbellen in heeft. De piercings in oren zijn gewoon al veel langer bekend, en daarom niet raar.

 

Probeer je ouders eens uit te laten leggen waarom wiet zo verkeerd is. Het enige houvast wat ze zullen hebben is de stap naar harddrugs toe. Dat moet je zo veel mogelijk inbedden. Hoewel ik ook zeker ben dat verantwoord harddrugsgebruik mogelijk is. Maar das weer een volgende stap.

 

Leg ze uit dat jij je goed voelt bij je wietgebruik, en waarom zou je dan nog meer gaan proberen. Als je net een week een Porsche hebt zeg je toch ook niet, nu wil ik direct een ferrari (hoewel ik met de ferrari zou beginnen :whistling ). Zorg er gewoon voor dat over alles op een normale manier te praten valt, dan komt het wel goed. Lieg niet te veel, want dan vertrouwen ze je niet meer.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...