Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Garo

Wantsen En Bloei, Twee Vragen In Een Keer

Recommended Posts

Goedemorgen allen

 

Ik ben een blanco 56 jarige vrouw, die voor het eerst van haar leven met wiet in aanraking is gekomen, d.w.z. de wietolie. Omdat ik vind dat iedereen zelfvoorzienend moet kunnen zijn, ben ik niet van plan om, de vrij eenvoudig te maken, olie, te kopen.

Heb de riduralis indica zaden gekocht. En ben zeer blij met de 100% opkomst van de plantjes.

Tegen de tijd dat de slakken de wiet niet meer lekker vonden (met succes bestreden) en het te koud voor andere insecten was, zijn ze gaan groeien als kool. Wat een prachtplanten, bijna palmbomen zo stevig.

En toen werd het warmer.... In de bijgaande foto's kan je de gaten in de bladeren zien. Volgens het tuincentrum zijn het wantsen en ik heb daar een middeltje voor gekregen maar weet niet of dit aan te raden is.

"Bayer Garden, natria. Op plantaardige basis"

 

Daarbij zijn ze nu zo groot, en volgens het autoflowering verhaal, zouden ze nu al lang in bloei moeten staan. Maar ze groeien, en ruiken en geen bloemen te zien. De haren in de oksels, weet ik niet zeker of dat beginnende haren zijn....

 

Enfin, ik heb foto's bijgevoegd en ben benieuwd naar commentaar en suggesties.

 

gallery_41260_17190_197738.jpg

gallery_41260_17190_1223836.jpg

gallery_41260_17190_1435463.jpg

 

Groet,

Garo

Edited by sensi life
foto's geplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fotos zijn niet te bekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het echt autoflowers zijn duurt het idd wel erg lang voor ze gaan bloeien.

het zijn wel zoiezo indica planten.

tja niks aan te doen verder behalve hopen op een mooie nazomer en de volgende keer zaden kopen bij een goede zadenleverancier.

wel mooie planten verder.

 

spuiten kan nu wel er zitten immers nog geen toppen aan de plant

 

succes dePaashaas :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

garo, je moet je foto's naar het forum uploaden

in het volgende filmpje word uitgelegd hoe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de foto's in de gallery geplaatst onder de naam garo.

Om de een of andere reden lukt het mij niet ze in dit bericht te plaatsen. Misschien nog ideeën waarom ze nog niet bloeien? Het zijn gefeminiseerde autoflowers ridularis indica, gekocht bij Sensi Seeds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga naar je album, klik een foto aan, rechts komt dan ergens een BB-code te staan, kopieer die en plak die in je bericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wantsen heb ik ook last van, ik doe er niet veel aan....

her en der een gaatje in het blad kan geen kwaad, mag natuurlijk niet te erg worden...

 

ik maak dan liever de keuze om wat gaatjes te hebben dan te gaan spuiten met insecticide....

 

autoflowers worden tegenwoordig een stukje groter dan vroeger, ze zal binnenkort wel in gang schieten!

hoe lang staan ze al?

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens vorig bericht de BB code gekopieerd en hier geplakt, kijken of er iets zinnigs te zien is nu.

Ik heb ze eind maart gezaaid en drie weken later kwamen ze uit. Gelijk buiten gezaaid, het was behoorlijk koud toen.

 

 

 

gallery_41260_17190_197738.jpg

 

gallery_41260_17190_1223836.jpg

 

gallery_41260_17190_1435463.jpg

Edited by Garo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...