Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Goedendag maarweer!

 

Ik heb sinds een paar dagen een paar cactusjes die mescaline bevatten en die zijn wel leuk enzo maar ze brengen mij op een idee. Want als je de sappen opdrinkt dan ga je trippen he halucineren enzo.

 

Maar stel nou ik pers elke dag een hoop van die sappen uit en die geef ik aan de wietplant deze wietplant neemt het op en verwerkt het in de toppen. Aangezien het ook mogelijk mescaline cactussen op te roken en mescaline dus rookbaar is, zou je dan wiet krijgen met een hallucinerende werking? Als meerdere mensen het zo denken dan ga ik het volgend jaar uitproberen denk ik lijkt me wel dope om wiet met een hallucinerende werking te hebben!

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine cactusjes kosten hier in adam iets rond de 15 euro, die moeten dan nog wel 10 tot 12 jaar staan...

 

Een kant en klare kost zo'n 125 euro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kost flink wat, ik heb hier in Rotterdam in de buurt van de grote centrale bibliotheek in het centrum bij een cactus speciaal zaak die heet "ton ramak" ongeveer 3 jaar geleden 3 grote san pedro's van +- 40 cm lang en 7a8 cm in dikte gekocht, voor 15 euro per stuk. die cactussen waren gekweekt in spanje. hij vertelde ook dat hij ze door verkocht aan bepaalde smartshops.

 

http://www.bartokdesign.demon.nl/ramak/Pag1.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goedendag maarweer!

 

Ik heb sinds een paar dagen een paar cactusjes die mescaline bevatten en die zijn wel leuk enzo maar ze brengen mij op een idee. Want als je de sappen opdrinkt dan ga je trippen he halucineren enzo.

 

Maar stel nou ik pers elke dag een hoop van die sappen uit en die geef ik aan de wietplant deze wietplant neemt het op en verwerkt het in de toppen. Aangezien het ook mogelijk mescaline cactussen op te roken en mescaline dus rookbaar is, zou je dan wiet krijgen met een hallucinerende werking? Als meerdere mensen het zo denken dan ga ik het volgend jaar uitproberen denk ik lijkt me wel dope om wiet met een hallucinerende werking te hebben!

 

kwekeling...

vraag me niet waarom, maar ik denk dat dat plan niet gaat lukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMFAO, nee, je plannetje zal duidelijk niet gaan werken.. En waar heb je gehoord dat cactussen rookbaar zijn? Weet je wel in godsnaam hoeveel cactus je dan moet roken om treshold effecten te krijgen..? Net zoals met Paddo's roken, alleen dan nog ongeveer 30 keer zo veel.. Trouwens, volgens mij is mescaline HCl niet te roken, de freebase wel, maar die zit volgens mij niet in de cactus..

 

Dus nee, nee en nee, dat gaat niet werken, ook nog vreselijk zonde van je cactussen.. Als je ze kwijt wil, zeg het dan! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

aii

 

Hmmm ja zit wel wat in wat jullie zeggen. Denk niet dat ik het nog ga doen. :verrygood

naja het was opok maar een idee hihi!

 

see ya kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

peyotes en pedroos zijn wel te roken maar smaakt ontzettend goor.werking niet veel

en plannetje o bji je wiet te doen lijk mij ook niet werken

ja misschien als je mescaline extract maakt?en dat daarna over de plant doet maarjah lijk me toch wel moeilijk om dat te doen en zonde van je cactussen ook

hier de mijne heb ook nog pedroos.paar soorten.

t-76349.jpg

t-86644.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm die site van ramak is offline,

Weet iemand waar die zaak zit, ben erg benieuwd wat ze allemaal hebben

 

Groet NECROTH :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...