Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hakiimo

[Rqs] Royal Dwarf - Vensterbank Kweekje

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Ben vorige week begonnen met een solo kweek van een Autoflower, vondt het wel leuk om dit met jullie te delen.

 

Heb via een vriend die de eigenaar is van een growshop de nodige voeding, aarde gekocht om dit voor mezelf zo profijt mogelijk te maken( neem me niet verkeerd als ik voor eigen gebruik hier al 20 gram afhaal ben ik al tevreden, ik blijf hier wel realistisch in).

 

Aarde : COMPO sana universele potgrond

 

Voeding ; - Wortselstimulator van BAC

- Canna Vega-BIo

- Canna Flores

- PK 13/14

 

Momenteel ben ik begonnen met alleen de wortelstimulator te geven om de 2 dagen, vanaf volgende week wordt de Canna vega-bio eraan toegevoegd.

 

Alsook zijn hier dan al enkele foto's deze datteren van het begin van vorige week ( 19/05/2014 ), vanavond zal ik foto's plaatsen van hoe ze er vandaag uitzien en zo de kweek bijhouden tot de bloeifase afgelopen is.

 

 

Ik sta open voor vragen en commentaar zolang dit gepast en correct is, onnodige commentaar wordt genegeerd en niet op ingegaan.

 

 

24mxdlw.jpg

 

vyqpur.jpg

 

2ljnuqb.jpg

 

wr0xtw.jpg

 

2089103.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm,

 

Ik zelf heb behoorlijk weinig ervaring met kweken, en kan er dus niet met zekerheid over oordelen,

Maar 20 gr lijkt me wel een behoorlijk optimistische schatting.

 

De lat zou ik niet te hoog leggen, anders kan je teleurgesteld zijn als er "maar" enkele grammen aangroeien.

 

In ieder geval veel succes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze genoeg zon krijgt en je ze goed verzorgt moet dat wel lukken denk ik....

Een vriend van me had vorig jaar een Auto NL die ruim 80 gram opbracht, maar dat was wel echt een enorme uitschieter want de rest zat tussen de 20 en 30 gr ergens geloof ik....

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes! Hoe groot is je pot?

 

Gr Ganja :verrygood

 

Thx alvast !!

 

De pot is 40 Cm hoog met een diameter van 30 cm, dus in principe wel meer als genoeg neem ik aan ?

 

grts hakiimo

 

Hmm,

 

Ik zelf heb behoorlijk weinig ervaring met kweken, en kan er dus niet met zekerheid over oordelen,

Maar 20 gr lijkt me wel een behoorlijk optimistische schatting.

 

De lat zou ik niet te hoog leggen, anders kan je teleurgesteld zijn als er "maar" enkele grammen aangroeien.

 

In ieder geval veel succes!!

 

alvast bedankt, we moete toch iets of wat optimistisch blijven vind ik persoonlijk :P het is zeker haalbaar als het weer aanhoudt in belgie zoals de laatste 2 weken !!

 

grts hakiimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn nu 4 dagen verder en heb al enkele nieuwe foto's, ik heb 1 dag last gehad van hangende bladeren maar dit kwam door een teveel aan vocht, ik heb dit opgelost door van de plastieke bowl vanboven de verluchting open te zetten.

 

hier enkele foto's jonges, naar mijn zien gaat het goed!!

 

Hoelang zou ik nog wachten voor ik ga toppen guy's ?

 

30w8qky.jpg

 

23w07dw.jpg

 

11vhf0n.jpg

 

2rwqbgp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Suc6....maak er een mooi verhaal van...ik schuif aan in stilte

 

Veel tips moet je van mij niet verwachten want ben zelf een noob

 

Gotya

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is dat katapult-achtige stokje? :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou uw plantje op zijn natuurlijk weg laten groeien, ik grow zelf ook wietplanten op het balkon en heb enkele keren planten getopt en enkele ongetopt gelaten. De getopte planten gaven fluffy wiet en de ongetopte planten meer compacte toppen en een dikkere hoofdtop en de opbrengst was ongeveer hetzelfde dus als je meer compacte toppen wilt zou ik niet gaan toppen/fimmen, succes verder! :wave:

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is dat katapult-achtige stokje? :)

 

Sensi Life,

 

Dit is een toestel dat de grondvochtigheid, licht, temperatuur en bemesting uitmeet via bluetooth of Wifi.

 

Ik heb dit via mijn werk op de kop kunnen tikken voor een prijsje.

 

Grtz

 

Ik zou uw plantje op zijn natuurlijk weg laten groeien, ik grow zelf ook wietplanten op het balkon en heb enkele keren planten getopt en enkele ongetopt gelaten. De getopte planten gaven fluffy wiet en de ongetopte planten meer compacte toppen en een dikkere hoofdtop en de opbrengst was ongeveer hetzelfde dus als je meer compacte toppen wilt zou ik niet gaan toppen/fimmen, succes verder! :wave:

 

ik zal dit zeker in gedachten houden om dit dan eerst te testen ongetopt !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Suc6....maak er een mooi verhaal van...ik schuif aan in stilte ��

 

Veel tips moet je van mij niet verwachten want ben zelf een noob

 

Gotya

 

Hej kameraad,

 

Thx voor je follow, zal ik zeker doen !!

 

Beste forumlezers,

 

Door te weinig tijd heb ik enkele weken al niets meer kunnen posten, ik wou jullie toch even laten weten dat alles zeer vlot en correct verloopt.

 

We zijn ondertussen ook al aan week 5 en Ik heb nog geen enkel blad dat verkleurd is en ondertussen is de autoflower in bloei geschoten !!

 

Het gaat goed vooruit en als de zon eropstaat is de geur ongelofelijk lekker !!

Hier nog enkele foto's !!

 

23u8lc5.jpg

 

2h496l1.jpg

 

 

Als jullie enige commentaar hebben op wat beter kan of iets dat ik moet aanpassen hoor ik dat graag !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit dat is het enige wat ik er over kan zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat toch goed, dat worden lekkere topjes :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat toch goed, dat worden lekkere topjes :likken:

 

Ja ben wel best benieuwd wat ik er af ga halen... Denk je dat ik met het hladafval en de fluff een spacecake zou kunnen maken ?

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...