Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dePaashaas

Smscom Twincontroller Pro

Recommended Posts

Inderdaad ik had hem ook, na het aansluiten meteen geruild.

Bromt nogal op lage toeren.

 

Groet zwart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er 3, bij softboxen niet zo erg, maar heb een 500 m3 afzuigertje als inblaas, hier komt een enorme hoge irritante toon vanaf, rechtstreeks in het stopcontact is dit niet, dus ben niet heel tevreden over smscom. Wat wel handig is dat je inblaas en uitblaas op de controller kunt aansluiten en de controller altijd een onderdruk behoud. Ben zelf op zoek naar een klimaat regelaar die stil is plus een inblaas en uitblaas met onderdruk functie heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf op zoek naar een klimaat regelaar die stil is plus een inblaas en uitblaas met onderdruk functie heeft.

 

Ja daar ben ik dus ook naar op zoek.

 

Op dit moment heb ik trouwens een softbox met een goedkoop controllertje van 3 tientjes,die bromt wel iets als die dimt maar dat is niet echt een probleem.

kan ik zo een soort brom verwachten als ik toch die twincontroller aanschaf? ik wil er 2 softboxen op aansluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut ding, bromt als een gek begreep ik van iemand.

 

Neem dan een trafo gestuurde zoals deze:

 

http://www.greensell...an-controllers/

 

Vergelijkbare prijs.

 

Als 3 mensen zeggen dat het een brommend kut ding is waarom wil je toch graag zo'n ding? Koop een trafo gestuurde of besteed 100 euro meer.

 

Misschien vindt jij een brom niet zo'n probleem maar je buren wel.....

 

Gigantisch dom om op dit soort dingen te besparen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg niet dat ik em graag wil en ik wil ook zeker geen geluidsoverlast veroorzaken.

daarom gebruik ik ook alleen goeie softboxen.

Vind alleen de brom met een goedkope controller erg meevallen,deur dicht en je hoort niks.

Een trafo gestuurde zal zeker beter zijn. ik wil alleen nu niet meer dan 150 euro uitgeven.

Wat zou jij dan doen als je 1 box voor inblaas en 1 voor afblaas wilt gebruiken?

Ik zou natuurlijk ook een trafo kunnen kopen voor de afblaas en dat goedkope ding voorlopig even voor de inblaasbox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HYBRID CONTROLLER 4A

 

die moet je hebben....werkt erg goed en geen brom!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2

zag hem staan ergens idd,50 euro over budget maar dat gaat em wel worden denk.

thnx

 

grtn dePaashaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...