Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Danny0126

2de guerilla kweek - 21x PP

Recommended Posts

Haha wiet61, ik ben niet zovaak meer op de spot. maar speciaal voor jou een update.

 

Van de 22 PP'tjes zijn er 19 echt goed aangeslagen. 3 PP'tjes blijven een beetje achter.

 

Verder ben ik van plan een netje te spannen op 1 meter hoogte om de plantjes te ondersteunen als ze wat groter zijn.

 

De meeste planten zien er kern gezond uit, sommige plantjes vertonen toch wat raars. Zo hebben sommige plantjes een helft van het blad donkergroen en de andere helpt licht groen. Iemand een idee?

 

gallery_36249_17026_1342951.jpg

 

gallery_36249_17026_165929.jpg

 

gallery_36249_17026_3130076.jpg

 

gallery_36249_17026_5087271.jpg

 

gallery_36249_17026_173066.jpg

 

gallery_36249_17026_6217315.jpg

 

gallery_36249_17026_5033274.jpg

 

gallery_36249_17026_2841532.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk hier!

 

het is hard werken, je onderschat het bijna altijd... :)

een hoop gesleur, al de grond daar krijgen.

 

ze zijn wel mooi aangeslagen nu!

heb je iets van dier-beveiliging?

 

succes hier! :tu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen dier bescherming nodig, had eerst ook kopertape, maar deze is niet nodig aangezien er geen slakken komen hier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wat heb jij geluk dat er geen slakken komen ,de grond is schraal ,en daar kruipen ze niet graag overheen .

Lopen daar geen reeen en konijnen rond ,dat zou klote zijn als die jouw plantjes op vreten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb tot nu toe nog nooit een ree of konijn gespot. dus denk ik dat ik geluk heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een beetje zand of een beetje van toplaag van de grond die daar aanwezig is daar over je plantgaten gooien, zo zijn ze wel erg zichtbaar :wave:

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weer eventjes op de spot geweest, ik schrok me kapot.

 

De spot heeft toch last van ongedierte. Weet nog niet precies welk dier heeft rondgehangen, maar 1 plant is compleet ontworteld en 2 planten zijn geplet. Iemand een idee welk dier deze sporen achterlaat?

 

gallery_36249_17026_1625236.jpg

 

gallery_36249_17026_1517484.jpg

 

gallery_36249_17026_2607865.jpg

 

gallery_36249_17026_2464562.jpg

 

gallery_36249_17026_2873087.jpg

 

gallery_36249_17026_714372.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee welk dier het is, ziet er niet echt uit als een hert naar mijn mening.

Ik denk wel dat de daders terug gaan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als het mensen waren geweest hadden ze geen sporen achtergelaten ,ik denk toch een ree,op jouw harde grond zie je geen reeen sporen ,maar ik denk het in je plantgat toch te zien ,wel voorzorg maatregels treffen ,je maakt zelf uit wat ,als ik erachter kom dat het gevonden is en dat ze willen rippen ,komen ze bij mijn van de kouwe kermis thuis .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update,

 

Ik heb er geen gras over laten groeien sinds de laatste post. Aangezien ik schijnbaar toch last heb van rondlopend wild heb ik maar piketten en gaas gehaald en de boel beveiligd.

 

De foto's

 

gallery_36249_17026_2096922.jpg

 

gallery_36249_17026_4634443.jpg

 

gallery_36249_17026_1718841.jpg

 

gallery_36249_17026_1013479.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen halve maatregelen, nu ga je geen last meer krijgen van reeën. Je planten zijn ook goed aangeslagen nu, komende maand moeten ze gaan knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De reeen zijn ook niet meer welkom zie ik ,groot gelijk ,weer iets geleerd, meteen gaas erom ,en de last van reeen is weg .

Het gaat goed daar verder mooie spot ,dit jaar heb je veel werk gedaan ,ik hoop voor je op een mooie oogst .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Danny Update ,wakker worden :rtfm: ,wel regematig updaten he , :likken: :jump: :likken:

Ik ben benieuwd hoe het nu op je spot is na bijna 14 dagen .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha wiet61, ik wou net een update plaatsen!

 

De planten doen het goed, alleen weet ik niet zeker of het gaas dat ik geplaatst heb werkt. toen ik op de spot kwam schrok ik me rot toen ik zag dat in het grootste gat een hol gegraven was door een of ander dier. Het hol was leeg en heb het weer dichtgegooid met grond. Verder heb ik bamboe stokken geplaatst omdat sommige planten al om begonnen te waaien. Voor de zekerheid zal ik volgende week een netje spannen zodat ze als ze echt groot gaan worden niet gaan omwaaien in de losse grond.

 

De foto's

 

gallery_36249_17026_2402088.jpg

 

gallery_36249_17026_4462109.jpg

 

gallery_36249_17026_699971.jpg

 

gallery_36249_17026_1429833.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bosjes hoor :dribble:

 

die gekke dieren willen je maar niet met rust laten zeg

ik heb het al vaker gezien, in die potgrond kunnen die beesten makkelijker graven.

hopelijk gaan ze ergens anders naar toe :spell:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ze zijn flink gegroeid zie ik ,waarom heb je geen fijn mazig gaas gepakt ,wat jij hebt daar kan een konijn ook door ,of zit onderaan fijn gaas .

Ratten doen dat ook een hol graven ,misschien wel een bunzing of marter op je spot .

De laatste twee vreten geen wietplanten ,een rat vreet alles .

Ik hoop dat het je verder goed gaat op de spot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een accu op aansluiten. Alles wat in contact komt zal eruit zien als nummertje 4 van de KFC menu. Verder ziet het er very nice uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zijn mooi gegroeid Danny, lekker man. Die PP zal ook nog wel ff doorgroeien. Zou inderdaad tegen kleine dieren er nog wat kippengaas onder maken. Ik vindt ook wel eens muisen holletjes maar die beestjes kruipen overal tussen door. Daar heb je geen last van alleen dat ze misschien de wortels wat aantasten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hij doet het inderdaad goed op die spot ,op een paar kleine dingen na ,ik zou die konijnen zeker weren op de spot ,die vreten alles op ,en je moet niet zeggen hier komen er geen ,jaren geleden had ik een spot waar ik 4 jaar zonder moeite gekweekt heb ,er kwamen geen reeen en konijnen ,tot op die ene dag ,toen er bijna niks meer stond .

Sinds toen doe ik er overal gaas om ,veel werk wat op gevreten word daar word je niet gelukkig van .

Danny ben je trouwen niet bang dat je gaten in een bak water veranderen ,als het water daar door de harde grond niet goed wegkan dan krijg je dat ,dat kan je na de kweek oplossen met het uitgraven van de gaten ,en op de bodem gaten boren met een grondboor zo diep mogelijk en daar gewone grond in gooien ,dan loopt het water mooi weg .

Ik hoop niet dat ze gaan verzuipen op je spot dat zou klote zijn .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update,

 

Het gaat nu echt hard op de spot. de planten zijn nu allemaal bijna 1 meter ongeveer. er is duidelijk verschil te zien tussen de planten in de grote gaten en de planten in de gaten gemaakt met de grondboor. Ik heb ze ook even voeding geven aangezien ze er licht groen uit begonnen te zien. de NPK korrels die ik nog op de spot had liggen waren ondertussen vloeibaar geworden.

 

Verder ben ik aan het twijfelen om een netje te spannen. Dit om ze wat meer stevigheid te geven als ze echt groot worden. heb geen zin dat de boel me omwaait in de laatste weken.

 

 

De foto's

gallery_36249_17026_2287518.jpg

 

gallery_36249_17026_2709265.jpg

 

gallery_36249_17026_2026591.jpg

 

gallery_36249_17026_3711721.jpg

 

gallery_36249_17026_3437873.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooie struiken allemaal daar hoor ,ik hoop voor je op eenmooie oogst.En goed weer natuurlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle planten idd, wanneer deze gaan bloei-strekken zouden ze weleens de ideale bouw kunnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, zeker in tegenstelling tot vorig jaar.

 

Hopen dat je veel gaat oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd! Mooi volle planten! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...