Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spacefrog2

4 maal Vision Seeds onder 2 x 400 watt

Recommended Posts

En we zijn weer van start gegaan!! Foto's volgen later.

 

Nog even de set-up:

- SJ DR120 (1,44 m2)

- 2 x 400 watt HPS

- 1500 m3 filter

- 1500 m3 softbox gedimd met Variac

 

Genetica:

- 2 maal Silver Haze (Vision Seeds)

- 2 maal Cheese (Vision Seeds)

 

Aarde en toevoegingen:

GS lightmix

Plagron Alga grow t/m week 1 bloei

Plagron Alga bloom week 2 t/m 7 bloei

Plagron Green Sensation week 5 t/m 7 bloei

 

De dames staan in kuipen van ongeveer 55 liter.

Ze hebben na het ontkiemen een weekje onder TL gestaan en staan nu onder 1 maal 400 watt.

Wanneer ze groot en sterk zijn gaat de 2e lamp ook aan.

 

Wederom gaat mijn dank uit naar de Vision voor het beschikbaar stellen van de genetica.

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals jullie zien is er nog niet bepaald veel actie gaande. Straks effe wat regelen om de toplaag aarde af te dekking i.v.m. uitdroging. Heb water aangemaakt met 2 ml per liter PUK Roots en de potten ingewaterd, ieder dik 1 liter.

 

gallery_38677_16887_45952.jpg

 

Ik ga wekelijks updaten. Over een weekje dus weer!

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke setup kerel 4 planten zijn max denk ik met 55 liters!

Ben nu ook bexig met silver haze van vision seeds, heb er 4 staan in 15 liters maar wat een krachtige planten zijn het!

Hoop dat je wel gaat toppe die van mij zijn lekker bossig en heel veel bladerdek, lange toppen die door het bladerdek weinig licht krijgen.

 

Had maar 4 uit 10 ontkiemd maar netjes nieuee zaden gekregen.

Zit nu in week 8 toppen zijn nog goed aangedikt.

 

Heb achteraf veel meer onderste takken willen snoeien ivm te weinig licht maar zijj fijne planten om te binden te scroggen en te mishandelen veel voeding kunnen ze ook hebben 3 ml bac pk per liter !

Ik heb zon beetje 3 weken voorgegroeid maar met 4 planten op een m2 moet dat zeker wel goedkomen.

 

Suc6 daar ! Heb je ooit de silverhaze van vision gerookt? Ik ben erg benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey growmachine heb je misschien een foto van de jouwe?

 

Ik ga ze inderdaad toppen omdat ik er zo weinig per m2 heb staan en het dus de breedte in moet. Ik verwacht 3 dikke weken te moeten voorgroeien. Heb zelf nooit problemen gehad met ontkiemen van Vision zaden op één maal na toen ben ik inderdaad ook gelijk van nieuwe voorzien dus top service :verrygood

 

En helaas nog niet hun Silver Haze gerookt. De Cheese van hun heb ik meerdere malen mogen kweken en deze plant is echt een genot om te roken. Als ik ergens kom en een beetje cheese uit deel vraagt iedereen meteen waar het vandaan komt zo smaakvol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke soort staat in welke kleur van pot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tune,

 

De silver haze staan in de blauwe potten, de cheese in de rode :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet nog goed dat onze grote vriend onmogelijk met deze potten zwaar gekraakt werd.. maar nu niemand die er wat van zegt :P Waarom deze potten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoelt u? Weekmakers?

 

The-Predator heeft deze manden al in het verleden gebruikt dus ik ga er van uit dat dit niet aan de orde is.

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortjes en je blijft hangen bij vision seeds he?

 

Niks mis mee overigens want vision seeds is wel een goede breeder.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies Casto ik neem liever steeds dezelfde breeder met een constante kwaliteit, Bewezen stabiele genetica. Je ziet zo veel problemen met fem zaden hier op WF dat ik voorlopig maar gewoon bij Vision zaden blijf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hebwel fotos maar een ramp om up te loaden.. weeg niet eens of ik de kweek wel klaarkrijg maargoed heb aks eerste keer ontzettend fragielle zaadjes gekregen kreeg aks antwoord dat de de opening in het zaadje te klein was iets in die zin.. de volgejde partij leken wel reuxenzaden zeker 2 x zo groot die heb ik nog liggen.

 

Heb wel 1 mongol plant beetje rare topopbouw en vooral het blad in de hoofdtoo vooral.

Een plant ruikt echt heerlijk !

 

Hebwel een beetje twijfels over hoe stabiel het soort is ik xie eigemlijk helemaal geen kweekverslagem van vision seeds silver haze..

 

Pas als de klok oo 12/12 gaat groeien ze pas echt hard , had er 4 staan die het goed deden en heb er later snel wat indicas bijgezet die ik noghad liggen maar hebze toch weer verwijderd.. eerst te bang om het niet vol te krijgen toej later weer uit noodzaak weggehaald maar had 2 tentjes en oo de ene zat ik maar te wachten op stekken en uiteindelijk zijm die allemaal aangeslagen dus had geen ruimte over meer.. 16x haze is dat verslag draaid nog

 

Als ik jou was had ik ze gekmakt iig die toppen plat en de breedte in toppen alleen is niet voldoende om die onderste toppen goed van licht te voorzien hebhet ideedat ik zoveel laat liggen ondanks der breedte.. 1 plant is geloof ik wel 80 cm breed.

En de onderste 3 /4 takken snoeien zou ik persoonlijk ook doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb uit voorzorg de boel moeten weghalen, het word me op deze lokatie niet gegund :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je weer lekker mee dan ,plantjes buiten ergenst plaatsen mss een optie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man ik ken het.. zwaar klote ik moet nog 2/3 weken en drogen en er word te vaak op de deur geklopt door instanties..

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...