Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pafke

Teeven betrokken bij witwasoperatie

Recommended Posts

Teeven wit was salon ; " waar alles wat zwart is word witgewassen ... wij kunnen alles reinigen "

 

zoiets moet een hard werkende burger eens proberen, die krijgt meteen een zware straf opgelegd van meneer de corrupte rechter. maar als je lid bent van dat groepje elite criminelen kan je niks gebeuren !!Teeven en Flopstelten dien je ontslag in want jullie zijn zelf de grootste criminelen!!! :rtfm: :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij verricht je geen arbeid in dienstbetrekking -indien en voor zover ik dat van afstand kan beoordelen- dus dan komt pensioensparen bij jou niet aan de orde, toch?

Als ik me niet vergis, ging je in dit topic of wellicht een ander, er van uit dat je je eigen toekomstsperspectief op eigen houtje kon ordenen.

Welnu, ik leef in het heden, betaal netjes belasting over mijn inkomen en houd voldoende over om te wonen in een ruime boerenwoning met grote tuin, die ik mijn vrouw en kinderen, heb voorgespiegeld als toekomstperspectief. Ik kan me uiteraard vergissen, maar ik slaap lekker, zonder wakker te liggen over een eventueel zwart bijbeunen. Maar het lijkt me zonneklaar dat je je veel slimmer voelt dan de rest van de Nederlandse bevolking. Ik onderken dat ik jou illusie niet ongedaan kan maken. Sans rancune, overigens Xreme

 

Wat een nare op de borst kloppende ondertoon hebben jouw posts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht staat mijn toonzetting je niet aan, maar ik vertik het om die te wijzigen om jou te gerieven. Anderzijds ga je ook niet in op mijn argumenten. Een ieder heeft zijn zienswijze op welke manier hij zijn bijdrage kan leveren aan de samenleving. Ik doe dat op mijn eigen manier. Welnu, het is je gegund om daar anders over te denken. Wat weerhoud je om mijn posts ongelezen weg te klikken? Doe net als mij, erger je niet, maar verwonder je slechts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke argumenten? Dat je in een boerenwoning woont? Of deze deze en deze studie hebt gevolgd.

 

Lekker belangrijk.

 

Proef alleen een hele nare ondertoon in elke post van jou, waarmee je jezelf superieur aan een ander probeert te doen overkomen. Ik zou zeggen laat die act vallen, ik prik er zo doorheen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn feiten. Zo moeilijk is het toch niet om argumenten te onderscheiden van feiten? Slechts in de eerste twee volzinnen draag ik argumenten aan.

Of ik me superieur voel? Dat weet ik zelf niet zeker, maar vermoedelijk wel. Maar een ding weet ik welhaast zeker -dat is overigens geen argument- maar een mening. Niet alle mensen zijn gelijk of gelijkwaardig.

Vandaar dat representatieve, intelligente mensen een soortgelijke partner kunnen kiezen en genetische monstruositeiten aangewezen zijn op een gelijkwaardige soortgenoot. Het enige waar beide bevolkingsgroepen in congrueren, is dat ze niet op handen en voeten lopen maar rechtop. Waarom moest ik reserve officier worden, waarom moesten leeftijdgenoten onderofficier worden, waarom moesten weer andere leeftijdgenoten korporaal worden en waarom bleef de rest hangen in de rang van soldaat?

Volgens mij alleen om de doodeenvoudige reden dat niet een ieder de zelfde capaciteiten heeft.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of het feiten zijn of hersenspinsels valt nog te bezien.

 

Je tracht je mening steeds extra kracht bij te zetten met zulke onzin, as if I care. Heb je niet nodig.

 

Sorry dat ik inbreek in de 'discussie'. Maar in elk topic kom ik deze zelfverheerlijkende pulp wel tegen.

 

Hier lat ik het ook bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Weet niet of dhr Xtreme van Zeeuwse afkomst is, zoja dan kan je het wel proberen, maar Zeeuwen laat geen boter (Zeeuws meisje) van hun brood eten.Ze moesten het water vroeger ook tegenhouden tenslotte, al is meer van de helft in Zeeland van oorsprong import, vandaar die gekke achternamen ook, maar dat terzijde.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je komische aanval op mijn persoon, Murdoch. Het genoegen om hierop te reageren, berust volkomen aan mijn kant. En of de woning waarin ik woon op hersensspinsels berust, daar kun je alleen maar naar raden. Wat mij betreft mag je hierover tot in lengte van dagen in de ontkenningsfase blijven. Het zal me aan mijn kont roesten hoe jij over me denkt. Ik word niet boos over negatieve opmerkingen van lieden van jouw allooi: meer dan wat meewarig medelijden heb ik niet voor je over.

Weet niet of dhr Xtreme van Zeeuwse afkomst is, zoja dan kan je het wel proberen, maar Zeeuwen laat geen boter (Zeeuws meisje) van hun brood eten.Ze moesten het water vroeger ook tegenhouden tenslotte, al is meer van de helft in Zeeland van oorsprong import, vandaar die gekke achternamen ook, maar dat terzijde. :P
Ik ben een geboren en getogen Zeeuw en trots op mijn roots ook al heb ik daar zelf niet de hand in gehad.</p> Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn wel meer mooie provincies. In Zeeland kan ik mijn ding doen, zoals platte oesters opduiken in het Grevelingenmeer, Japanse oesters, kokkels en alikruiken rapen bij laag water in de Oosterschelde en mijn kreeftenval en palingfuik plaatsen. Allemaal strikt verboden, maar ik doe het toch.

Maar Gelderland heeft ook zijn charmes: we verblijven vaak in een hotel in Ermelo en nagenoeg altijd spot ik daar goudvinken en kruisbekken. Dat zijn overigens vogels.

En in Belgisch Luxemburg spot ik, terwijl ik op forel vis in de Ourthe, ook wel waterspreeuwen en Europese kanaries.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

werd teeven niet onlangs al in verband gebracht met 3 kwekerijen waar hij nooit zwijg geld voor had betaald ( wat die wel had beloofd)

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...