Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pietu80

nieuwe buisafzuiger gekregen ?!?! PROBLEEM

Recommended Posts

Hallo ik heb een tentje van 120/120/180

Ik heb een nieuwe buisafzuiger gekregen en een meter koolstoffilter die oude buisafzuiger is kapot gegaan 😭

 

Buisafzuiger

DCS125 mes/230v/50hz/65w/0,3a/325m3 250m3

 

PROBLEEM

MN TENT TREKT EXTREEM VACUUM WIE HEEFT OPTIES ?? LIJK WEL DAT TIE INELKAAR KLAPT 😂😂

Edited by pietu80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flappen open zetten, inlaten vergroten, afzuiger dimmen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flappen open zetten, inlaten vergroten, afzuiger dimmen!

flappen open zetten ? Hoe bedoel je met inlaat vergroten en afzuiger dimmen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke oogst ff binnenstebuiten draaien, dan houdt die wel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke oogst ff binnenstebuiten draaien, dan houdt die wel..

slaat dat op ik vraag om hulp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je krijgt toch ergens verse lucht je tent in?

Die verse aanvoer moet je groter zien te krijgen, dit is echt standaard leesvoer als beginner.

Er zijn sticky topics over de lucht aan/afvoer dus lees dat eerst eens.

Als jij je tent afzuigt maar er komt nergens lucht naar binnen is het logisch dat hij vacuüm trekt toch!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vragen is tog altijd makkelijker dan zelf eens de Moeite nemen om iets te lezen & te Begrijpen .....

 

Patroon is steeds t zelfde :

 

Meschien een paar goede Tip's : Voor Onze Mr Pietu80

 

Tip 1 : Vraag eens aan MR Onmogelijk , Berry10002 , Komando ze kunnen je vast en zeker wel verder helpen ..........

 

(Hadden ze zichzelf trouwen nou nog Voorgesteld) ...... En maar gelijk aan de Vraag

 

Tip 2 : Meschien een Vragen/BroodKweker's Forum beginnen/(Zoeken) .... Moeten (jullie)/(je) t wel begrijpen wat er gezegd word inplaats van je al Rijk te denken met een paar Plantjes ... Zoeken en Lezen (Gaan hier niet samen volgens mij)

 

Tip 3 : Meschien andere Hobby zoeken .... No Offince ..... Begrijp t wel hoor de Eurotjes ...........

 

Tip 4 : Als je Meschien nog eens lief bent kan je zomaar iemand vinden die t zelfs voor je komt installeren en opzetten ... (De hemel op aarde) hoef je enkel een Stoeltje te pakken .. Of is dat ook al teveel moeite

 

Tip 5 : Eerder je je Rijk denkt te zijn/worden .... Zal er een lange weg zijn .. Voor Sommige minder geduldigen onder ons

 

Had altijd gedacht dat t een Hobby Forum was ........

Edited by Boosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon je deurtjes open ritsen lijkt mij de makkelijkste oplossing...anders kan je je inlaten vergroten door aan de achterkant van je tent een extra gat er in te knippen . Daar kan je ook nog een panty tegen aan plakken met ducktape

 

suc6

 

:whistle:

 

gallery_24807_16669_181238.jpg

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boosie, wat boeit dat voorstellen? iedereen is zo anoniem mogelijk, dus heel dat voorstellen slaat nergens op. tis geen autoforum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Amnees, in de voorstel hoek kun je je post-count wel lekker boosten..

 

Ontopic @ Topic Starter: De eerste post geeft je alle oplossingen. Als je daar dan nog vervolg vragen hebt ben je of te dom om dit veilig te doen of te lui om dit goed te doen. Beter stoppen.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm lijkt me dezelfde fan als die ik in mijn dr60 heb hangen ,als je het niet voor elkaar krijgt om je tent flappen open te doen tegen de vacuum doe je iets verkeerd

 

Kan altijd een 120mm pc fan in je aanzuig slurf steken 2 fans geeft je bijna het debiet van je afzuiger ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Been there, done that

 

Valt me wel op dat er veel domme vragen worden gesteld de laatste weken, komen de minder snuggere mensen weer uit hun winterslaap ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...