Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

HeeHallo,

 

Wat een ellende allemaal. Vandaag nog steeds niks zichtbaar en dus heb ik alle potjes vernield.

Alle zaadjes lieten zo'n minuscuul worteltje zien zoals ook zichtbaar is op mijn post hierboven.

Ik heb ze maar in gewone potjes overgepoot in de hoop dat de zaadjes hun leven willen voortzetten.

 

Tot nu toe dus totaal geen fan van zaadjes ontkiemen terwijl ik echt niet weet wat ik anders had kunnen doen...

 

Foto's van de potjes waar ze nu inzitten (onderin zitten gaatjes):

 

 

gallery_37932_16194_2802872.jpg

 

De verdeling is alsvolgt:

 

H-X

H-H

J-H

J-H

 

Duim met me mee en anders wordt het snel stekjes regelen alsnog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, zo'n worteltje wat uit het zaadje komt is inderdaad wel een goed teken, als ik zover ben duurt het meestal 2-3 dagen voordat ze boven zijn bij goede temperatuur.

je bent altijd nog voor Juni dus ik denk dat het wel gaat lukken hoor!

 

Gr en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

omgekeerde wereld lijkt het wel :P

had zelf zaadjes ontkiemd zonder propagator en waren binnen 1,5 dag boven met blaadjes en al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zojuist een ontkiemd white widow zaadje geplant in een pot. Ik wilde eigenlijk buiten gaan kweken maar met dit weer gaat dat lastig. Ik heb de pot op dit moment voor het raam staan, maar met deze wolken verwacht ik er niet echt veel van. Het wordt vrijdag pas weer een beetje zonnig.

 

Wat denken jullie, moet ik er een lamp op zetten? Ik heb op dit moment alleen een gloeilamp en een spaarlamp, maar die heeft maar 7 watt. Heeft mijn zaadje kans om uit de aarde te komen zonder de zon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor. Onder de grond schijnt de zon ook niet :)

Edited by henkdevries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...