Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Casto

Ik mag mezelf belonen met een verdamper! Maar welke?

Recommended Posts

Hallo dampers,

 

Mijn enig ervaring met dampen is de verdamper van evert bij de any time in alkmaar.

Nu ik gestopt ben met roken, wil ik ook van de tabak in mijn jointje af en aangezien mijn vrouwtje mij wil belonen omdat ik gestopt ben met roken en wil ze een verdamper aan me geven.

 

Wat is nou anno 2014 de verdamper met de beste prijs/kwaliteit verhouding en wat is gewoon de onbetwiste nummer 1?

 

Zoals ik al zei ik ken alleen die van evert en dat vond ik altijd echt de bom!

 

Thnks alvast

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we het over de nr 1 hebben denk k toch al snel aan everts verdamper...

maar de volcano schijnt ook erg goed zn ding te doen heb m nog nooit gebruikt maar de digitale is toch wel heel mooi .

 

verder licht t er ook aan wat je zoekt en wat je kan maar uitgaande van een goede gezondheid zonder beperkingen zou k toch eens een test smokeje opzoeken van de evert weet niet waar je vandaan komt maar zag laatst een evert bij 123 op de beierlandse laan staan

 

suc6 met je speurtocht ben benieuwd op welke je uitkomt

Share this post


Link to post
Share on other sites

vulcano vond ik maar naar plastic smaken,

blowsterke heeft een verdamper van evert toch ? top ding

en voor portable ben ik wel te spreken over de magic flight box

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van alkmaar dus de verdamper van evert is vaak getest in de anytime.

Dat is ook de enige die ik geprobeerd heb.

 

Wat zoek ik:

 

Mag mobiel zijn maar ook een vaste plek naast de bank krijgen.

 

Een manier om te kunnen genieten van een wietje zonder de tabak en verbranding die er bij komt kijken als je een jointje rook.

Geen medicinaal gebruiker maar echt recreatief maar wie weet hoe dat in de toekomst er uit gaat zien natuurlijk.

 

Mijn budget is max 500€ ik ben hier vanuit gegaan door de prijs van de duurste verdamper van evert aan te nemen met een klein extraatje voor eventueel extra opties.

 

Thnks

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou k gewoon voor de evert gaan goede kwaliteit alles vervangbaar gebruiks vriendelijk en doet gewoon wat je ervan verwacht.

geen rare elektronica die kan weigeren e.d geen balonnen die op gaan of kapot gaan gewoon simpel wiet er in en dampen wat wil je nog meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat dus maar ik dacht mischien is er inmiddels iemand anders op gestaan met een beter product!

 

Ik beslis vaak te snel, en zit dan een maand later te balen dat ik niet beter gezocht en onderzocht heb dus vandaar mijn vraag om advies ;)

 

Casto heeft heel vaak een gat in zijn hand :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhahaha ja dat ken k wel maar weet je waar k persoonlijk nog slechter tegen kan.?

 

mezelf laten verlijden tot aanschaffen van inderdaad iets nieuwers en moderners en dan er later achterkomen dat het oude spul eigenlijk gewoon goed zn ding doet en veel minder storings gevoeliger is. terwijl het oude spul gewoon bewezen is dat het zn ding gewoon goed doet

 

maar dr zullen dr vast nog wel meer reageren iig suc6 en aardig vrouwtje heb jij dat je er 1 mag halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je die van evert haal, wel bij de any hea >.< krijg je gratis 50 eu medicatie erbij.

Nog een bttre garantie ook!

 

Sccs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach die 50€ aan wiet daar gaat het mij niet om hoor ik heb al een te grote voorraad hehe.

 

@ agent

 

Mijn vrouw wil zo graag dat ik stop met roken en tabak gebruiken omdat kleine casto binnenkort geboren zal worden, daar doe ik alles voor.

Dit is een mooie beloning natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_3645_2134_89551.jpg

 

Hier doet de verdamper het al meer als vier jaar top, Makkelijk schoon te maken. En de beste smaak en effect qua verdamper.

De Vulcano is niet mijn ding, ook lekker en handig om rond te delen, echter de verdamper is het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig zag ik net een aantal berichten van jou in een topic uit 2009 ofzo geloof ik, toen liet jij je nog overtuigen om er 1 aan te schaffen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn aankoop.

Mijn longen zijn de verdamper dankbaar.

Ik gebruik hem voor wiet, hasj en olie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

suc6 man k denk dat t voor jou de evert gaat worden :whistle:

 

en veel plezier straks met de kleine casto wees er zuinig op en op zo n vrouw btw ook daarop zuinig zijn :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zuinig op alles hoor ;)

 

@ blowsterke

 

Dat is goed om te horen dus weer een plusje bij de evert erbij :)

 

Nu kreeg ik nog een tip :

 

De arizer extreme q

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook een verdamper van evert gehad, maar ik vind die niet zo gebruiksvriendelijk, zo een groot breekbaar ding en gewoon niet gezellig om te gebruiken.

 

Ik zou voor iets kleiner gaan, minder breekbaar en wat je nog makkelijk in je hand kan houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal mee oneens Sex & Combi, zelf heb ik heel onhandige handen, maak het dagelijks schoon, heb m al 4,5 jaar ziet er als nieuw uit, heel makkelijk schoon te maken en geen nare bijsmaakjes. Bij mij heeft ze een vaste veilige plaats en brengt heel wat gezelligheid in mijn huisje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezelligheid?

 

Zoals blowsterke op die foto heeft laten zien met dat vette licht er bij is toch geweldig?

 

Ik ben hier in huis de enige die er gebruik van maakt dus voor de gezelligheid hoef ik hem niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Casto,

In dit topic van zODd staat dat de glazen onderdelen van de Arizer snel kapot gaan/barsten in komen.

 

Succes bij het maken van je keuze, al denk ik dat je voor de verdamper van Evert gaat. ;)

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks beaker zal het eens door lezen!

 

De evert staat nog steeds op 1 idd :D

 

Edit:

 

Die link maakt me alles duidelijk nu!

De keus is gemaakt, evert it is

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdag even langs de anytime rijden voor wat info en eventueel een bestelling doen en dan hopelijk snel aan de damp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met je keuze, gebruik m goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw wil zo graag dat ik stop met roken en tabak gebruiken omdat kleine casto binnenkort geboren zal worden, daar doe ik alles voor.

 

Stop je toch met blowen. 500 Eurotjes uitgespaard. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee blowen levert juist wat op aangezien ik zelf kweek en nooit zoveel op kan roken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...