Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietbladeren

5300 henneplantages opgerold

Recommended Posts

DEN HAAG -

Vorig jaar zijn iets meer hennepkwekerijen opgerold dan in 2012. Dat maakte Netbeheer Nederland vrijdag namens alle regionale energienetbeheerders bekend. In 2013 werden bijna 5300 hennepkwekerijen gesloten, waar sprake was van energiediefstal. Dat is 1,2 procent meer dan in 2012.

 

 

 

 

hennepANPCX085_068C_9.JPG Foto: ANP

 

 

In totaal is 140 miljoen kilowattuur elektriciteit gestolen. Dat is maar een fractie van de naar schatting één miljard kilowattuur die hennepkwekerijen illegaal afnemen, vermoedt Netbeheer Nederland: „Dat is evenveel energie als alle huishoudens in de stad Den Haag verbruiken.” In 2012 werd nog 168 miljoen kilowattuur illegaal afgetapt, 28 miljoen kilowattuur meer dan vorig jaar.

Crisis

 

De hennepkwekerijen worden steeds vaker gevestigd in huizen die door de crisis leeg zijn komen te staan, meldt Metro. Deze woningen worden onderverhuurd aan malafide huurders voor een hennepkwekerij.

De stroomdiefstal, die daarmee gepaard gaat, vormt een groot veiligheidsrisico voor de omwonenden, volgens Martijn Boelhouwer van Netbeheer Nederland. Boelhouwer zegt dat dagelijks meerdere branden uitbreken als gevolg van ondeskundig aangelegde installaties. „Waar we voorheen de plantages vooral in grote loodsen aantroffen, zien we ze nu steeds vaker in modale gezinswoningen”, aldus Boelhouwer.

De netbeheerders doen er alles aan om energiediefstal tegen te gaan. Onder meer met de hennepgeurkaart, waarmee mensen de geur van hennep kunnen leren kennen.

 

En vooral dit--> zegt dat dagelijks meerdere branden uitbreken-Dit noemen ze nou volgens mij propoganda!!

Gewoon de hele teringzooi in een verdoemhoek drukken en voila !!

En dat zijn nou de dingen waar ik me kwaad over maak gewoon onware feiten in de media brengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een grote heksenjacht bij het volgend kabinet wordt het vast legaal net als in de vs

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ ja en dat is zo krom als wat.

Net als america BV 8 jaar bush daarna komt obama en die gaat de landen die bush heb "aangevallen" weer de band aanhalen

En alles weer zogenaamd goed :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die ik ken heb ik eindelijk wijs kunnen maken dat facebook onzin is, dus die heeft zijn facebook eraf geflikkert.

 

Wat gebeurd er nu, gebeld worden en berichtjes via whats'app waarom de facebook eraf is.. God waar we heen.

 

Kom langs op de koffie zoals het hoord en niks geen facepoep, fuck die onzin.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...