Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

S37

Guerilla met S37

Recommended Posts

Boobytraps B)

 

Dat vind ik niet kunnen, niet alleen rippers kunnen op je spot komen ook toevallig andere mensen of los lopende honden. En als het de boswachter, beheerder of de wouten zijn reken maar dat ze dan 10 keer meer moeite gaan doen om je op te sporen.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen, weer een update.

op een paar van mn guerrilla spots geweest,

op 1 spot leek het alsof die al bezet was (riet platgemaakt)

wat zouden jullie doen? volgooien, briefje achterlaten of niks?

op een andere spot heb ik vage dingen gevonden, kan er wel gaan wonen als ik zou willen :jump:

gallery_40267_16708_336496.jpg een oud veragd zeil, maar verstopt in een paar plastic zakken lag dit eronder, iemand die thuis geen ruimte heeft om zijn/haar sexuele frustraties kwijt te kunnen? :rofl

gallery_40267_16708_2197396.jpg

kookgerei ligt ook klaar

gallery_40267_16708_298261.jpg

ook vond ik op deze plek midden tussen de bomen plantengaten, alsof iemand verwachte dat wiet in de schaduw groeit.

ga deze spot gebruiken, zie wel wat er vanaf komt.

 

 

Toen ik een stuk verder fietste zag ik langs een sloot wat zakken liggen, ik kijken vind ik dit:

gallery_40267_16708_3623232.jpg

Snap niet wat steenwol slabs doen bij een slootkant,

misschien is dit swerelds eerste guerilla-sloot-hydro kweek :likken: heb het gewoon laten liggen.

mocht iemand dit herkennen, graag pm.

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dit vind komen er mensen dus lijkt mij niet zo geschikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is heel groot, nog uit het zicht van dit plekje.

ik weet dat hier in het verleden planten hebben gestaan, maar alle potjes zijn kapot echt verlaten dus.

als ik deze niet meepak heb ik gelijk de helft aan plekken minder :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik een stuk verder fietste zag ik langs een sloot wat zakken liggen, ik kijken vind ik dit:

gallery_40267_16708_3623232.jpg

Snap niet wat steenwol slabs doen bij een slootkant,

misschien is dit swerelds eerste guerilla-sloot-hydro kweek :likken: heb het gewoon laten liggen.

mocht iemand dit herkennen, graag pm.

grtz

 

nee hoor !!

 

misschien wel de 2e !....

 

ik denk dat het een lezer of zelfs lid is van wietforum......hij heeft het topic van PH Donner gelezen.....guerrilla op slabs!!

 

Gr :dope:

Carpe

 

ps jaja in deze wintermaanden vind je veel vuil van anderen...idd meestal domme of verloren gegane guerilla met meestal binnen stekken die mislukt zijn...ze laten de rommel leggen....wegens teleurstelling.....ik ruim de rommel altijd wel op....

idd ...ook ik heb wel eens 10 potten gevonden in een daglicht loos bos....met gestrekte planten er nog in....lol

 

ik heb nu 9 groene 10 liter gieters....en heb er nog nooit 1 gekocht......

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe_diem tja ik hoop dat het een lid is, dan kunnen we misschien samenwerken of tot een agreement komen ^_^

als je nog een tapijt of een koelbox moet hebben hoor ik het van je :jump:

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die slaps zijn die niet gewoon gedumpt?

 

 

Ik kom ook veel rotzoou tegen van anderen, is gewoon dom ze verneuken het voor het volgende jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik aan gedacht

Maar kwam door bepaalde dingen tot de conclusie (helaas)

-stuk of 15 meter riet platgetrapt precies zodat je het vanaf snelweg niet ziet

-zak was met een mes opengesneden ( geen gaten door beesten ofzo)

- spot ernaast was riet platgetrapt

-paadje

 

hoop dat er niemand is of dat het een redelijk persoon is

Grtz

edit: maar we zullen het zien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik zou er weg blijven ,maar er wel gaan kijken wat er loos is daar ,ik zoek het liefste spots ver van de bewoonde wereld ,en dan nog moet je uit kijken .Op de gekste plaatsen kom je mensen tegen ,gister was ik anderhalve kilometer in het bos in de middel of no ware ,ik moest plassen ,dus je weet wel gulp open en zeiken maar ,en meteen hoor ik goeden middag meneer ,ik schrok me kapot .Een man die met een verrekijker in het bos aan het kijken was ,ik vragen natuurlijk wat hij aan het doen was ,nou zei hij ik kijk nu ook al waar vogels gaan broeden ,ik zeg tegen hem broeden .Ja zegt hij nu zie ik waar ze rond hangen en vast in de buurt een nest gaan maken ,dan hoef ik niet ver twe zoeken zei hij .Ik vroeg natuurlijk wanneer gaat u altijd kijken in de zomer ,hij zei in de vroege morgen of laat in de middag .Ik wist natuurlijk meteen wanneer ik er niet moest zijn .Ik zei tegen hem ik vind de natuur mooi en ga altijd rond kijken naar reen en zo ,ook maak ik foto,s van insecten hij moest maar eens weten . Misschien dacht hij dat ook wel van mijn .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja slim aangepakt

moet zeggen, ook al staat mijn regio bekend als de agrarische regio, elk stukje land is bezet.

dit is 10 km van mijn huis en toevallig natuurgebied, anders zou ik ook niet weten wat ik moet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik aan gedacht

Maar kwam door bepaalde dingen tot de conclusie (helaas)

-stuk of 15 meter riet platgetrapt precies zodat je het vanaf snelweg niet ziet

-zak was met een mes opengesneden ( geen gaten door beesten ofzo)

- spot ernaast was riet platgetrapt

-paadje

 

hoop dat er niemand is of dat het een redelijk persoon is

Grtz

edit: maar we zullen het zien ;)

 

ik snap niet waarom hij het dode riet nu al moest plat trappen......onnodig want nieuw riet groeit zo donders snel !!.... en heeft dus zijn spot al prijs gegeven...niet slim.....dus als de kweker leest....doe het pas 1 week voor je wil beginnen...net als PH Donner....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik aan gedacht

Maar kwam door bepaalde dingen tot de conclusie (helaas)

-stuk of 15 meter riet platgetrapt precies zodat je het vanaf snelweg niet ziet

-zak was met een mes opengesneden ( geen gaten door beesten ofzo)

- spot ernaast was riet platgetrapt

-paadje

 

hoop dat er niemand is of dat het een redelijk persoon is

Grtz

edit: maar we zullen het zien ;)

 

ik snap niet waarom hij het dode riet nu al moest plat trappen......onnodig want nieuw riet groeit zo donders snel !!.... en heeft dus zijn spot al prijs gegeven...niet slim.....dus als de kweker leest... pm S37

 

heb ook het idee dat er enkele niet zo slimme kwekers in de buurt actief zijn

grondgaten in de schaduw, in de winter a4'tjes met pijlen er op aan de bomen geplakt

stukje gegraven zit iets metaals : gelijk stoppen, niet gedacht misschien kan het er uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga binnenkort op wat spots bramen stuiken knippen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

S37 doe goede handschoenen aan voor die bramen knippen ,ik doe ze ook aan maar dan zitten mijn handen nog vol doorns ,en dat gaat vlug ontsteken .

Het is veel werk wil je het goed doen ,kijk uit nu dat ze je niet zien ,je kan het beter over een aantal weken doen dan zit er meer blad aan de bomen en struiken .

ik volg je ,kijken hoe de nieuwe het er vanaf brengen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

BedNkt voor de tip! Met niet gezien worden zal het wel goed zitten,

Ga ook ff handschoenen halen dan :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 2 dingen geleerd:

-het is nu nog te vroeg

-doornen zijn k*t :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat zeiden wij je toch ,eind maart kan je als het doorzet de lente en het mooie weer ,dan kan je weer aan het knippen komen ,en je plaatsje klaar maken voor gebruik .

Die doorns ,dat zijn inderdaad klote dingen ,ondanks dat je handschoenen aan heb steken ze je nog in je mieter ,maar als het eenmaal klaar is kan je er de vruchten van gaan plukken .

Veel succes toegewenst .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt !

overdag leek het veeeeel dichtbegroeider vandaar :P

had een tak tegen mijn gezicht,'gelukkig heb ik door smoken insane reflexes gekregen :lol:

hoop dat niemand het stuk ziet dat ik platgegleden heb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
Bedankt !overdag leek het veeeeel dichtbegroeider vandaar :Phad een tak tegen mijn gezicht,'gelukkig heb ik door smoken insane reflexes gekregen :lol: hoop dat niemand het stuk ziet dat ik platgegleden heb
Ook dat hoort er af en toe bij ,ik ging vorige week op pad ,ik dacht ik neem mijnwaadpak mee als ik door de sloot moet ,las het nodig is doe ik mijn laarzen uit en het pak aan .Er was in het bos gekapt dat kon ik zien ,maar nu was alles rustig ,wel geulen die door de banden gemaakt waren .Ik dacht daar kan ik mooi overheen lopen ,wat denk je ,een paar stappen verder zakte ik tot mijn uier in het water ,en koud dat het was ,daar liep ik met mijn waadpak in mijn tas .Die doe ik voortaan meteen aan . Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren wezen voorbereiden

Was er nauwelijks een maand geleden niks

Nu echt zeeeen van doornen

Alles 2 meter hoog, stammen zo dik als je duim

Wat een t**uswerk

heb nu iets van 10m2 voorbereid maar eigenlijk nog 50 te gaan

Nog 1 z ernaartoe voor voorbereiden en opwaardeen

1x planten 1x oogsten

 

de wortels zitten heel diep, ff kijken of ik nog wel colle grond ga doen

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 2 dingen geleerd:

-het is nu nog te vroeg

-doornen zijn k*t :likken:

 

yup....voor bramen heb ik van die handschoenen die lassers gebruiken...daar komt geen braam doorheen....

 

ach ja...ook geleerd door try en error... :whistle:

 

braam groeit echt vreselijk snel...

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , best knap van de natuur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merken jullie ook dat et ONWIJS veel teken zijn dit jaar??!!? Ik heb 3 spots waarvan 1 nattere daar valt het wel mee, maar bij 2 stuks WEMELT het ervan!! Ik neem uiteraard wel voorzorgsmaatregelen als deet, rubber broek lange mouwen etc,Maar toch is het haast niet meer leuk!

 

Vandaag een nieuwe spot bij gevonden... Tijdens het zoeken heb ik letterlijk om de 5 stappen (door hoog gras en bramen) stil gestaan om mijn broek te checken... Ik heb er in 2 uur tijd, zonder overdrijven, meer dan 70 teken van mijn broek geveegd!! (Na 70 had ik geen zin meer om verder te tellen)

 

Merken jullie ook dat het steeds erger lijkt te worden?

 

Gegroet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...