Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Queker

Meterstanden in toekomst automatisch opgenomen

Recommended Posts

Gelezen in de Telegraaf van 12 Juli:

"In navolging van Italië zullen binnen afzienbare tijd ook in ons land miljoenen elektronische meters worden geplaatst, waarmee de gegevens over het energieverbruik razendsnel via de elektriciteitskabels kunnen worden doorgegeven aan de energiebedrijven."

 

"Dankzij telemeting vergaren de energiebedrijven veel informatie over hun klanten, krijgen inzicht in het exacte verbruik. Bij vermoeden van fraude kan de maximum doorlaatwaarde op afstand beperkt worden."

 

"Dit kan vooral in Nederland nuttig zijn, waar op grote schaal thuis wiet wordt gekweekt. Hennepplantages zijn dankzij het elektronisch meten veel makkelijker op te sporen."

 

Gaan we met z'n allen nu naar de aggregatenwinkel, of ..................

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betaal nu ook gewoon alles, ik zie het probleem dus niet echt.

De grote jongens vinden er wel iets op :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat in dit geval niet of je je stroom netjes betaald, of niet.

Het probleem is dat je te traceren bent als je onevenredig veel stroom verbruikt.

Zit je boven een bepaald gemiddelde, kunnen ze gewoon vragen gaan stellen, lijkt mij. Ga dan maar uitleggen dat je 20 waterbedden in huis hebt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gewoon betaald voor wat je gebruikt lijkt mij dat er niks aan de hand is. Als energiebedrijf ga je toch niet je eigen markt verstieren ? Zoniet dan tappen we rechtstreeks van een transformatorhuisje af :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij hebben de meesten hier er egt geen last van e zitten hier voornamelijk hobbykwekers niet commerciele en die hebben maar 1 of 2lampen dus het maakt niet zoveel uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...