Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Critical Super Silver Haze van Delicious Seeds

Recommended Posts

Ik heb wat fem zaden besteld van delicious seeds, critical super silver haze.

 

Zijn er mensen die het soortje al gekweekt hebben? Zou graag wat informatie en bevindingen lezen, ik wil er stekken van gaan snijden voor buiten en dan verduisteren.

 

Er staan erg mooie foto's van op internet met spectaculaire toppen.

 

Hij zou sneller en meer moeten geven dan het origineel aldus de beschrijving.

 

Hier kun je foto's zien van iemand op 420magazine forum die ze gekweekt heeft, @post 17 van de pagina.

http://www.420magazine.com/forums/420-contests/167708-plant-month-june-2012-a-2.html

 

Greetz! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, wat voor kruising is t ?

Ben zelf heel tevreden met die Silver Pearl van mij, dus erg benieuwd naar deze soort :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DELICIOUS IS AN EXPERIENCE

Delicious is the door that awakens our imagination and our senses, the gateway to the state of a complete giddyness of the feelings.

We put all our efforts to provide pleasurable and global experiences… the world is full of beauty and our senses are the gateway that allows us to cross it.

The quality of our image is a reflection of our commitment toward this world, and the best example of it is our seedbank which, supported by the best breeders, has selected the best varieties for the enjoy of the most exclusive growers.

 

Klinkt goed.

 

Hoe ben je bij die Spanjaarden uitgekomen?

Welk origineel? Het is een kruising.

Hoe komt DS aan SSH?

 

Sommigen beginnen te tellen bij één, op de dag dat ze bloemen zien.

Zelfs hier op dit forum.

Zeer verwarrend.

Hoe oud de plant op 420 werkelijk is weet je pas als je het grow report leest.

 

Ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met het origineel bedoel ik de originele SSH, geen flauw idee hoe ik er ben gekomen, denk een van de zoekresultaten die opkwamen bij het zoeken op Super Silver Haze.

 

Ik vind het best wel fijn dat ze zo tellen Fool, maar laat ze er dan wel bij vermelden vanaf welke dag de klok om is gegaan dus bijvoorbeel op deze manier;

 

30 dagen 12/12.

11 dagen zichtbare bloei.

 

Dat is de mooiste manier om de bloei aan te geven naar mijn mening.

Ik ga er vanuit dat ze net als de SSH zo'n 3 weken door groeien nadat de klok om is gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet ergens van uit gaan CB.

 

Delicious Seeds heeft als doel wereldwijd genot en kwaliteit te schenken aan alle cannabis liefhebbers. Met Delicious Seeds kun je de deur openen naar jouw eigen Hof van Eden met zijn goddelijke planten, met mythische krachten en geestverruimende highs.

 

De creatieve werkzaamheden van Delicious Seeds worden in het zonnige Spanje verricht en zijn een bron van topkwaliteit cannabiszaden met exclusieve genen, die rassen voortbrengen met nieuwe smaken en onvoorstelbare opbrengsten. Hun muzikale namen, zoals La Bella Afrodita, La Musa of La Frutta Di Venus, geven uiting aan hun liefde voor de schoonheid, zwier en elegantie van de natuurlijke bloemgeschenken die de mensheid van moeder natuur heeft mogen ontvangen.

 

Delicious Seeds is een bron van volmaakt geraffineerde autoflowering en feminized zaden, die in alle mogelijke wensen of behoeften voorzien. Verbazingwekkend high, een hevige lichamelijke roes of een combinatie van beide - Delicious Seeds zorgt ervoor.

 

Door Delicious Seeds te kopen erken je de goddelijke status van cannabis en haar heilige fruit!

 

Laat vooral die laatste regel maar eens goed tot je doordringen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

afgaand op de genetische oorsprong zou je toch aan 9 a 11 weken moeten denken

zodra de eerste meeldraden bruin worden nog 3 weken doorvoeden...kijken waar je uitkomt...

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm Silver Haze, een van Snaaipers favo soortjes, staat zowat bovenaan de "to grow" lijst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical Mass is er eentje uit de stal van MrNice.

SuperSilverHaze ook.

Ben benieuwd wat ze daar in Spanje van hebben geknutseld.

Hou ons op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

word pas in de laatste zomermaanden want word een verduister project maar zal zeker de bevindingen posten.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had ik begrepen, maar laat je ook de opkweek en ontwikkeling van de moeders zien?

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...